Litet problem med en kille, behöver råd!|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Litet problem med en kille, behöver råd!
skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
sp_UserOfflineSmall Offline
863464
March 23, 2005 - 3:13 pm
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=skinner][quote=azN-][quote=skinner][quote=Fia.B][quote=skinner][quote=Fia.B]snacka inte med nån lärare, det gör ju bara att killen känner sig mer utanför och att folk runtomkring ser honom som mer utanför. Skit i dina polare och alla andra idioter på skolan, snacka med honom lite förtroligt och säg bara som det är rätt ut - killen är väl inte dum i huvudet. inget blir bättre av att man velar. Var en god människa

Den aspekten har jag redan räknat med. Jag har snackat med honnom ensam helt seröst. Allså inget "duscha ditt äckel" utan berättade som det var att det är lite otrevligt för andra när han luktar svett jag sade mycket mer men det jag kom ihåg var då detta (jag var fult seriöst och pratade på ett hövligt sätt). Men det funkade inte. Han sade bara att han inte ville duscha och det har han inte gjort sedan jag snackade med han. Så det gav inget resultat.

Men då är det väl upp till honom att ändra på sig. nu vet han ju hur du/ni känner. bara att stå ut. Om han själv verkar må dåligt av det så kanske det är dags att diskret tala med någon kurator.

Att han inte duschar är inte värst. Kameramobilen är värst då han sitter och fotar med den.

Jag tycker att du verkar ha något emot honom, för tråden handlade från början om att han inte duschar o sen gå det över till att han fotar i omklädningsrummet. Bestäm dig.

(Jag har inte läst mer än till sida 2 för den som undrar)

Nja jag har lite saker emot killen det har jag. Men jag vill lösa detta på ett snyggt sätt utan att såra killen då det inte är min mening. Sedan att jag inte tycker om honnom är en annan sak men som sakt jag vill inte såra han.

Men skulle du bli glad om någon fottade dig när du duschade?

Nej, men det jag menade var att du startade denna tråd med att berätta om det stora problemet att han inte duschar o sen skriver du att det värsta är att han fotar...

Båda är alvarliga, men jag startade tråden för att jag ville ha tips på hur vi kunde få han att duscha då vi andra lider av det.

FonzzziE
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1329
863471
March 23, 2005 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print

é han iranier? ni har ju en annan iranier i klassen. be honom snacka me honom istället?

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
863472
March 23, 2005 - 3:46 pm
sp_Permalink sp_Print

FonzzziE wrote: é han iranier? ni har ju en annan iranier i klassen. be honom snacka me honom istället?

Nej vi har en Somailian i en parallelklass men han är nog muslim då hans syrra bär slöja och jag vet att han duschar.

Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
863474
March 23, 2005 - 3:51 pm
sp_Permalink sp_Print

säg att han inte behöver vara blyg för sin penis....

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 471
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL