June 30, 2003
Jo, så är det.
Ett litet tag tidigare ikväll så ifrågasatte jag hela mitt liv och min tillvaro, var jag gör fast här i denna hålan.
Varför jag försöker tro att jag är bättre på gitarr än vad jag är.
Finns det någon jag verkligen kan lite på?
Men efter lite god mat och en varm (och då menar jag varm) dusch senare så kändes allt mycket bättre.
Nu, efter att ha sett på Alias och satt mig här igen känns livet perfekt.
Pepsi, Bruce Springsteen's "Take 'em as They Come" på med lagom volym i headsetet och en väldigt god vän att snacka med på MSN.
Kan det bli bättre?
Tror fan inte det.
Livet, och ens tankar om det, kan förändras på mindre än några timmar.
Tänk på det, och gör inte något förhastat nu när höstdepressionerna börjar komma.
Om nu det där jäkla skolarbetet kunde försvinna också!
April 18, 2003
Helt rätt Timmy.
Efter en hård arbetsvecka är det skönt att starta upp en skiva, varför inte tracks, nått gott att dricka och krypa upp i favorit fåtöljen och bara koppla bort skallen en timme eller två... problemen brukar som rinna av en då.
Små saker kan göra stor skillnad.
December 19, 2002
Timmy wrote: Jo, så är det.
Ett litet tag tidigare ikväll så ifrågasatte jag hela mitt liv och min tillvaro, var jag gör fast här i denna hålan.Pepsi, Bruce Springsteen's "Take 'em as They Come"
Pepsi... inte konstigt att ditt liv känns meningslöst och tomt. Byt till Cola så ska du se att allt ordnar sig.
February 11, 2003
Metz wrote: NÄr ska nån smart liten j**el uppfinna den här minnes zappern dom har i Men In Black så man kan ta bort alla dåliga o tråkiga minnen
Word!
Är nu inblandad i ett projekt via arbetsförmedlingen där vi haft flera föreläsningar om vikten av att tänka positivt. Dvs tänker man att det ska gå åt helvete, ja, naturligtvis går det åt helvete också. Det sitter i hjärnan, man programmerar sig själv omedvetet och så blir det som man tänker... hävdar dom alltså... föreläsarna.
Och faktiskt, I think they have a point. 8)
June 28, 2001
har ni någonsin tänkt på hur enormt mkt tid ni slösar på att stå och vänta på bussen ? eller går till o från bussen, bara Dö tid som är till ingen nytta.
det är många år i sitt liv som bara spolas bort, det kan användas till mkt roliga saker, saker man kanske aldrig kommer att uppleva för att man har för lite tid.
åk inte kollektivt, du dör i förtid.
1 Guest(s)