December 22, 2000
Natten mellan Fredag och Lördag gick en av mina kompisar bort. Han var på en konsert en bit utanför Halmstad och tittade på när Big Brother deltagarna va där. Och plötsligt, mitt under dansen, omfamnar han en av tjejerna han är där med och trillar sen ihop
Ett av hans kärl hade gott sönder i honom och hjärtat hade slutat slå. Han hade inte en droppe alkohol och absolut inte någon drog i sig.
"Livet är ett lån, de är bara en tidsfråga när man ska lämna tillbaka de"
Så jävla hemskt...
Läs om de på aftonbladet och i hallandsposten. http://www.aftonbladet.se/vss/.....21,00.html, http://www.hallandsposten.se/a.....&so=0
R.I.P Johan
January 17, 2002
[Iceboy wrote: ]Natten mellan Fredag och Lördag gick en av mina kompisar bort. Han var på en konsert en bit utanför Halmstad och tittade på när Big Brother deltagarna va där. Och plötsligt, mitt under dansen, omfamnar han en av tjejerna han är där med och trillar sen ihop
Ett av hans kärl hade gott sönder i honom och hjärtat hade slutat slå. Han hade inte en droppe alkohol och absolut inte någon drog i sig.
"Livet är ett lån, de är bara en tidsfråga när man ska lämna tillbaka de"
Så j**la hemskt...Läs om de på aftonbladet och i hallandsposten. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,311221,00.html, http://www.hallandsposten.se/arkiv/artikel.asp?a=111975&pp=&op=&k=by%E5s&c=*&so=0
R.I.P Johan
Ush 🙁 Sånt där är aldrig lätthanterligt... R.I.P Johan!
Hade han något dokumenterat hjärtfel? Eller brast bara artären för honom? Det blir ju extra orättvist om han bara dog utan vidare anledning... Vilket kärl brast btw?
Tycker det är sorgligt när unga killar dör. Så jävla meningslöst!
December 22, 2000
CoLiC wrote:
Ush 🙁 Sånt där är aldrig lätthanterligt... R.I.P Johan!Hade han något dokumenterat hjärtfel? Eller brast bara artären för honom? Det blir ju extra orättvist om han bara dog utan vidare anledning... Vilket kärl brast btw?
Tycker det är sorgligt när unga killar dör. Så j**la meningslöst!
Nej dom vet inte riktigt de. De kan ju vara så att man har svaga kärl medfött. Men de är ingen som vet riktigt. Jag vet inte faktiskt vilket kärl de va, de är ingen som vet de riktigt ännu. Men förhoppningsvis kommer de mer fakta så småningom, han ska obduceras i Lund och så nu..
November 26, 2002
Jag skäms när jag tänker på vad jag själv sitter och gnäller på emellanåt. Man klagar på löner, det är fel med bilen eller datorn, man blir skitsur över att det regnar en ledig dag. Man höjer rösten till ngn eller kastar ur sig ett sur kommentar över en bagatell. Allt detta istället för se och njuta av de positiva sidorna i tillvaron, och inte bara ta dem förgivet.
Jag beklagar sorgen innerligt...
R.I.P
December 22, 2000
John_lz wrote: Jag skäms när jag tänker på vad jag själv sitter och gnäller på emellanåt. Man klagar på löner, det är fel med bilen eller datorn, man blir skitsur över att det regnar en ledig dag. Man höjer rösten till ngn eller kastar ur sig ett sur kommentar över en bagatell. Allt detta istället för se och njuta av de positiva sidorna i tillvaron, och inte bara ta dem förgivet.
Jag beklagar sorgen innerligt...
R.I.P
Ja precis, man börjar se livet på ett annat sätt nu..
December 22, 2000
Millhouse wrote: 18 år alltså, det är ju ingenting... man kanske inte ens har skaffat körkort o bil, flyttat hemifrån, utbildat sig klart.. man har ju inte GJORT ETT DUGG på 18!
Nej precis, han skulle ta körkort nu i sommar. Han hade precis fått bidrag från kommunen så han kunde sätta igång med sitt drömprojekt nu till sommaren. Att öppna ett ställe för alla musiker häromkring som dom kan komma till och uppträda på, typ scen och läktare och sånt. 700.000:- i bidrag, och så händer detta Men hans pappa och en annan kompis till honom ska fullfölja de åt Johan.
February 19, 2003
En kompis till mig råkade ut för att ett blodkärl helt spontant brast när hon gick hem från skolan. som tur var va det i armen så hon kunde ringa på vid en villa o få skjuts till sjukhuset. så hon klarade sig bra.
Blorkärl är allt bra knepiga.
mm det e mycket orättvisa i världen.
2 Guest(s)