February 21, 2003
Mind wrote: typ att det bara blir så utan direkt anledning.
typ lalala *poff* borta
Och i vilket madrasserat rum växte du upp i då? Tycker du har lite för käck attityd som kanske inte är så lämpligt här och nu. Fascineras av naturens egendomlighet kanske man inte ska göra i ansiktet på dem som drabbats av den...
June 28, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Mind]typ att det bara blir så utan direkt anledning.
typ lalala *poff* borta
Och i vilket madrasserat rum växte du upp i då? Tycker du har lite för käck attityd som kanske inte är så lämpligt här och nu. Fascineras av naturens egendomlighet kanske man inte ska göra i ansiktet på dem som drabbats av den...
vadå, jag kände inte snubben, visst jättetråkigt att det hände.
påverkar inte mig på nått sett, men jag tycker bara det är coolt att kroppen kan misslyckas på det viset.
February 21, 2003
Mind wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Mind]typ att det bara blir så utan direkt anledning.
typ lalala *poff* borta
vadå, jag kände inte snubben, visst jättetråkigt att det hände.
påverkar inte mig på nått sett, men jag tycker bara det är coolt att kroppen kan misslyckas på det viset.
I rest my case... 🙄
September 12, 2001
Mind wrote: coolt att blodkärl bara kan poppa på det viset, har aldrig hört talas om detta innan.
Mind...
Det är inte speciellt coolt att poppa fram sådana inlägg på det viset.
Skulle inte tro att du skulle tycka samma om en närstående till dej dör på detta sätt.
Coolt...nej då.
Till er övriga...inget tjafs i denna tråd nu om jag får be.
Jag håller den under uppsikt.
January 17, 2002
[Iceboy wrote: ][quote=Mind]coolt att blodkärl bara kan poppa på det viset, har aldrig hört talas om detta innan.
Förklara för mig vad som är så förbannat coolt med. Att blodkärlen spricker så att en människa dör eller får läggas in på operation, är de coolt?
Tack mind, nu behöver jag inte vara den ende som gjort bort mig idag :bgrin:
February 21, 2003
Blue_Moon_ wrote: [quote=Blue_Moon_]Man borde kanske egentligen inte starta trådar om dödsfall.... =/
*påpeka*
Tycker inte det är något fel med det. Kan ju vara ett sätt att få stöd eller bara ha nånstans att lufta sina känslor och tankar. För oss andra så kan det som sagt vara en tankeställare. Visst är det känsligt med dödsfall, men det är nog bättre att kunna prata öppet om det än att sopa det under mattan. Jag tyckte iaf att det var bra att den här tråden kom upp, inte bara för min egen skull utan även för ispojken.
December 22, 2000
Ogrebeast wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Blue_Moon_]Man borde kanske egentligen inte starta trådar om dödsfall.... =/
*påpeka*
Tycker inte det är något fel med det. Kan ju vara ett sätt att få stöd eller bara ha nånstans att lufta sina känslor och tankar. För oss andra så kan det som sagt vara en tankeställare. Visst är det känsligt med dödsfall, men det är nog bättre att kunna prata öppet om det än att sopa det under mattan. Jag tyckte iaf att det var bra att den här tråden kom upp, inte bara för min egen skull utan även för ispojken.
Så sant så sant.. inte bra att sopa iväg allting, bättre låta de vara öppet..
October 28, 2002
Beklagar verkligen... Alldrig behövt vara med om något sådant själv, så det är lite svårt att veta vad man ska säga....:(
http://www.op.se/webbtv/artike....._id=270444
bara några hundra meter från ens hus...man tänker efter lite när sådana här grejjer händer nära en, hade flera polare som var där och såg allt...
Som folk sagt tidigare....här sitter man och gnäller inför lite skoljobb, och man har dessutom sommarlov snart....
2 Guest(s)