June 23, 2002
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Fattar inte hur man kan han sån jäkla otur. Ofattbart enligt mig.
Tycker det är lite sugig jul jag med, 2st nära till familjen som gått bort båda två inom en vecka. Till råga på allt så fick farmor en elakartad cancer iår också. Hon är ju stålfarmor..
September 28, 2003
Mean Machine wrote: [quote=LorD_Kvadd]Mean: Var det inte Tradolan med? 😛
Vad folk verkar lida till jul.. ColiC gå lös på granen eller något så kanske det känns bättre och du somnar av utmattning.
Det var tradolan jag letade efter...:)
Tack, och glad påsk på dig, din j**el...;)
jag kan posta, har några karter sånt och ännu mer spännande grejer :eye: kommer iofs kosta er lika mycket som alla andra små junkies som springer förbi nu 🙄
January 17, 2002
macrus wrote: Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Fattar inte hur man kan han sån jäkla otur. Ofattbart enligt mig.Tycker det är lite sugig jul jag med, 2st nära till familjen som gått bort båda två inom en vecka. Till råga på allt så fick farmor en elakartad cancer iår också. Hon är ju stålfarmor..
Om jag skulle börja dra upp all otur jag haft med ledblödningar skulle du storkna... Ofta kommer de innan nått man sett fram emot, ofta kommer de då man har minst "behov" av dem... Det här är inget jämtemot vad som hänt i yngre dagar.
Jag ska knäppa en bild på hur jag sover om nätterna nu, då kanske jag kan pigga upp dig så du definitivt får skratta :bgrin:
June 28, 2001
jag sover oxå konstigt på nätterna
imorse vakna jag upp på mage med min högerhand på typ vänsterhöften så har jag sovit på min arm, hade skapligt ont i axeln idag.
och eftersom jag väldigt ofta har ont i axlarna efter att jag har sovit så gör jag detta ofta.
har även hänt att jag vaknar upp med armarna i kors på bröstet precis som drakula.
Wicked shit
June 23, 2002
CoLiC wrote: [quote=macrus]Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Fattar inte hur man kan han sån jäkla otur. Ofattbart enligt mig.Tycker det är lite sugig jul jag med, 2st nära till familjen som gått bort båda två inom en vecka. Till råga på allt så fick farmor en elakartad cancer iår också. Hon är ju stålfarmor..
Om jag skulle börja dra upp all otur jag haft med ledblödningar skulle du storkna... Ofta kommer de innan nått man sett fram emot, ofta kommer de då man har minst "behov" av dem... Det här är inget jämtemot vad som hänt i yngre dagar.
Jag ska knäppa en bild på hur jag sover om nätterna nu, då kanske jag kan pigga upp dig så du definitivt får skratta :bgrin:
Jösses.. vad har du gjort världen för ont igentligen för att få all den smärtan? :cy:
Sover du i rullstolen eller? 😛
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Mean Machine][quote=DiDi]Klaga lagom Mind...
Jag är snart 25, utbildad till nätverkstomte och visstidsarbetar med j**la kontroll av förpackningar i en dag till, sedan är jag arbetslös...
Haha, tänkte väl att det var nåt fel med dig...:D
Du måste ha det bra ställt, äter du hos mamma? 😛
Fel med mig?
Jag bor själv i en satans dyr lägenhet... fixar min mat själv och ser ner på fjortisar...
🙄
January 17, 2002
KorSpo wrote: ColiC du påminner mig om en gammal kärring på 80år... No offence men lixom ena gången snackar du om hur hårda norrläningar är sen jaja... 🙂
Jag vill se någon här inne palla en smärta som har följande egenskaper utan att röra en min:
1. Det gör så ont att du inte kan sitta still utan måste vagga var du än sitter (Du kan inte ligga)
2. Du kan inte komma bort från den, inget smärtstillande hjälper så mycket,
3. Den sitter i med full effekt i 2 dagar oavbrutet, och under de dagarna sover du inte.
Vi kan byta
February 3, 2003
CoLiC wrote: [quote=LorD_Kvadd]Seriöst, du ser värre ut än mig på morgonen när jag bara sovit någon timme.
Avis på din kritvita hud iaf (om det kan vara till någon nytta)
Inget att vara avis på, den försvinner så fort jag får sova och sluta ha ont
Det var ett lamt försökt att försöka få dig att känna dig liiite bättre.
Hoppas du lyckas sova, sålänge du inte skapar en tråd om det med 😉 haha
3 Guest(s)