January 17, 2002
Extatic wrote: CoLiC, jag har nog aldrig sett någon med ens liknande färg på behåringen i ansiktet 😀
Maken till röd nyans får man leta efter :bgrin:Synd att vara skadad jämt... Jag vet hur det är, kanske inte har samma erfarenheter som du men iaf 😉
Farsan är irländare :bgrin:
Mja, man kan ju tycka det, men det finns fördelar med allt
*klappar plånboken*
😉
June 5, 2004
CoLiC wrote: [quote=Extatic]CoLiC, jag har nog aldrig sett någon med ens liknande färg på behåringen i ansiktet 😀
Maken till röd nyans får man leta efter :bgrin:Synd att vara skadad jämt... Jag vet hur det är, kanske inte har samma erfarenheter som du men iaf 😉
Farsan är irländare :bgrin:
Mja, man kan ju tycka det, men det finns fördelar med allt
*klappar plånboken*
😉
ahaa! det var därifrån jag kände igen det hyper-röda (och ack så fina) skägget 😉
November 26, 2002
jag är sjuk, jag läser denna tråden och allt jag kan tänka på är det felaktiga i uttrycket "i snitt 7 timmar totalt"
=(
men iallafall, angående sovställningen, om det räcker att armarna hänger ner, borde det inte gå att lägga sig på mage på något smalt sängliknande?
för att inte sabba ryggen alltså.
nu har du säkert tänkt på det här och alla andra fysiska möjligheter, möjligen undantaget att operera bort kroppsdelar som sitter ivägen, men jag tycker det är kul att spekulera så låt mig göra det iallfall
January 17, 2002
Öwall wrote: jag är sjuk, jag läser denna tråden och allt jag kan tänka på är det felaktiga i uttrycket "i snitt 7 timmar totalt"
=(men iallafall, angående sovställningen, om det räcker att armarna hänger ner, borde det inte gå att lägga sig på mage på något smalt sängliknande?
för att inte sabba ryggen alltså.
nu har du säkert tänkt på det här och alla andra fysiska möjligheter, möjligen undantaget att operera bort kroppsdelar som sitter ivägen, men jag tycker det är kul att spekulera så låt mig göra det iallfall
Det där första förstod jag inte riktigt? 🙂
Nej, jag kan inte låta händerna ta i något, armen måste få hänga fritt för att inte belasta leden på ett sådant sätt att det gör ont, och det enda sättet att göra det med mina schimpansarmar är att sova sådär. Men alla ställningar där det gör mindre ont är mer än välkommna, även om jag måste sova med båda benen bakom huvet.
August 13, 2003
Jobbigt det där med att inte kunna sova pga värk. Själv ligger jag och vrider mig minst 1 ½ timme per natt innan jag kan somna pga ett överbelastningsskadat knä. Inte lika illa som för dig, men helt klart jobbigt.
Värktabletter hjälper inte heller. Och det vill aldrig gå över.
2 Guest(s)