September 12, 2001
Jerry wrote: Ytterligare ett flummigt ord inom psykologin som synnerligen subjektivt beskriver vad som bör finnas i en människas liv för att det ska vara värt att leva.
Det är min första association.
Din livskvalité verkar uppenbarligen hänga ihop med att skriva inlägg i denna stil.
Det är min uppfattning. 😉
July 27, 2002
skiroy wrote: [quote=Jerry]Ytterligare ett flummigt ord inom psykologin som synnerligen subjektivt beskriver vad som bör finnas i en människas liv för att det ska vara värt att leva.
Din livskvalité verkar uppenbarligen hänga ihop med att skriva inlägg i denna stil.
Kunskap är makt.
June 18, 2001
skiroy wrote: [quote=Jerry]Ytterligare ett flummigt ord inom psykologin som synnerligen subjektivt beskriver vad som bör finnas i en människas liv för att det ska vara värt att leva.
:bgrin:
Ska jag skaffa andra intressen också? :-k
November 27, 2003
Callister wrote: [quote=skiroy][quote=Jerry]Ytterligare ett flummigt ord inom psykologin som synnerligen subjektivt beskriver vad som bör finnas i en människas liv för att det ska vara värt att leva.
Kunskap är makt.
Makt är isolerande.
//Andreas
January 21, 2004
Att skratta så mycket att man bara ligger ner och inte får någon luft för att något är så roligt. Helst tillsammans med folk man tycker om och litar på också såklart 🙂 Det är det bästa jag vet.
eller när jag får komma ut till naturen, långt bort från stan, där det enda ljud som hörs är skogen.
September 12, 2001
denstore wrote: Livskvalité kan ju vara så mycket. Princessan är det viktigaste idag. Datorer kan vara skoj. När jag var 21 tyckte jag att livskvalite var att köra förbi morgonskiftskön i 130 på bakhjulet.
Sånt ändras hela tiden.
Ja ständigt denna prinsessa.
Men jag avundas dig som har en sådan livskvalité när det gäller prinsessan. 🙂
Att kunna porrsurfa när helst man vill..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
Fia.B wrote: Att skratta så mycket att man bara ligger ner och inte får någon luft för att något är så roligt. Helst tillsammans med folk man tycker om och litar på också såklart 🙂 Det är det bästa jag vet.
eller när jag får komma ut till naturen, långt bort från stan, där det enda ljud som hörs är skogen.
Vi har annat än Rammstein gemensamt ser jag. 😛
Åka upp till fjälen på sommaren och vandra med några kompisar (OBS lämnar datorerna hemma) eller bara åka till någon närliggande sjö och fiska det förgyller livet. Men även att åka upp på vintern och åka lite slalom. Vet inte varför men naturen har alltid legat mig varmt om hjärtat.
En annan höjdare är helt klart att fara ut och segla med en kompis. Eller sitta i en soffa och glo på hockey eller fotboll.
3 Guest(s)