December 27, 2003
jag laddade nyss hem Grand Theft Auto (ja, det uber gammla, väldigt underhållande spel) men det är lite konstigt ljud.
Så fort jag kommer nära en väg hör jag hela tiden ljudet från gasande bilar, väldigt högt! det överröstar allt annat ljud. när jag går en bit bort från vägen är allt ljud normalt. någon som vet vad det kan vara?
December 27, 2003
Vitamin-C wrote: lät mycket underligt, finns det inte någon möjlighet att ändra ljudnivån manuellt? (du har säkert kollat upp det men...)
sne vill jag tillägga att det är 100% lagligt att ladda ned GTA 1 & 2 från internet via den officiella hemsidan. kul va?
jo, jag har provat att ändra diverse ljudnivåer.
om någon är itresserad, finns GTA, GTA2 samt Wild Metal att ladda hem här, helt gratis - helt lagligt
May 17, 2004
kwansa wrote: [quote=Vitamin-C] sne vill jag tillägga att det är 100% lagligt att ladda ned GTA 1 & 2 från internet via den officiella hemsidan. kul va?
offtopic: Vart kan man ladda ner det? är det demot ni menar?
full versionerna
http://www.rockstargames.com/classics/
du kan ju prova att uppdatera ljudkortets drivrutin (helt ärligt så borde det inte hjälpa men det finns altid en changs och du har ju inte direckt så mycket att förlora)
1 Guest(s)