July 4, 2003
Jaha, nu så fick man virus och var tvungen att formatera. Ljudkortet hittas nu inte av datorn så jag har inget ljud. Jag vet inte vad det är för ljudkort, så inga drivisar kan jag installera och jag har ingen cd.
Någon som har ett annat förslag?
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
December 13, 2003
Ta hem everest och kolla vad du har för ljudkort
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
November 4, 2002
Jag hade ett liknande problem idag. Jag är lite småsjuk så jag är hemma från jobbet så jag drog igång Within Temptation på lagom hög volym.
Gick och plockade in lite disk i diskmaskinen, helt plötsligt hör jag ett dödsskrik från min stereo, låt ungefär så här..
mööööuäääooooååååäääääääää........blupp... Sen blev det tyst..
Sen började den ryka och jag kastade ut skiten.. Fan, måste jag köpa en ny stereo igen..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
July 4, 2003
Extatic wrote: ljudkortet borde ju hittas även om duy inte har drivisar... Jag skulle gissa på att det är avaktiverat i BIOS nånstans 🙂
btw, lägg tråden rätt 😉
Hur aktiverar man det igen då?
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
1 Guest(s)