December 23, 2000
Som student är bosituationen lite annorlunda. T.ex så bor jag ihop med en mysko snubbe som lirar jazz dagarna i ända! :hrm:
Just nu så satt jag och softade med lite Hans Zimmer i bakgrunden åså hör man en jewla trumpet som börjar tjuta!!! 😡
Som tur är kan min anläggning äta upp hans till frukost (jewla miniHiFi-bullshit han sitter med!) Så hittills har jag vunnit alla krig!
Frågan är bara när vi blir vräkta..? 😕
September 12, 2001
Levi..jazz e inte fullt så dålig musik..men men det kan verkligen bli enerverade i längden..inget man orkar lyssna på hur mkt som helst..
Vad värre är..har en granne som bor i lgh under mig..varje fredagkväll är det fest..o shit..han har den värsta jäkla stereon med det största högtalarna jag har sett för "hemmabruk"..snacka om att golvet dunkar o vibrerar..blir ju rädd att mina hdd:s pajar av den misshandeln :hehe:
Har ju ingen stereo så jag kan ju inte ljudkriga 🙁
December 23, 2000
Jazz kan ju funka, men när han drar igång sin CP-jazz finns det bara ett sätt att handla på: ställa volymen på klockan tre!! 😀
DÅ fattar han att jag menar allvar!
Det har blivit en slags rutin att när jag anser han spela för högt så märker han av det genom min respons att snabbt som sataan höja min volym!
Och alla vet ju att goa, drum n' bass och break beat överröstar jazz på ALLA nivåer!!
1 Guest(s)