March 20, 2003
Gulzebra wrote: Nu vet jag att jag inte är tokig.. Försökte leta upp var jag hört det, men det var borta. Självklart får jag gå in på den officiella sidan:
Länk
"Requirements for how light (white) the display frame may be have been introduced. (This is a supplement to the previous requirement that determines how dark (black) the frame may be.)"Det är alltså en viss grad åt ett håll det får vara, innan (tco99) var det bara åt det mörka hållet.
Är det inte tco-03 där skärmen måste ha vit/ljus ram?
January 15, 2004
Pim_ wrote: [quote=Gulzebra]Nu vet jag att jag inte är tokig.. Försökte leta upp var jag hört det, men det var borta. Självklart får jag gå in på den officiella sidan:
Länk
"Requirements for how light (white) the display frame may be have been introduced. (This is a supplement to the previous requirement that determines how dark (black) the frame may be.)"Det är alltså en viss grad åt ett håll det får vara, innan (tco99) var det bara åt det mörka hållet.
Är det inte tco-03 där skärmen måste ha vit/ljus ram?
Nja, det jag länkade till är kraven för 03. Som det står så gäller det även ljushet nu utöver som det var förut (det vill säga 99) där dom bara klagade på mörkhet.
2 Guest(s)