February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Bara så ofta du inte fattar nått.. 😛
Bara så ofta det är riktig geekhumor..
February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=Hauk]åfan, trodde du drygade dig med att du inte fatta :bgrin: Inget skämt man drar på förfesten bland "vanligt" folk direkt kanske 😉
Det är säkert en förbannat bra raggningspryl tror jag.. 🙄
Varför inte? Det finns många fula små 14iz-brudarsom spelar CS.. 😛
October 1, 2002
Hauk wrote: azzå typ mest lol!?
azzå bah eru helt n00b elle? :bgrin:
Samma scenario som du angav i första inlägget skulle även kunna hända i Diablo II's officiella IRC-kanal. Ungefär samma ungar med samma sociala problem där. Och nej, jag generaliserar inte ... (Jo, det gör jag egentligen, men det vågar jag inte erkänna här :P)
December 25, 2000
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=kottetrance]måste man vara CS tönt för att fatta denna tråden eller. ?? NER MED CS PÅ MED AAO
Ne det räcker med grundkurs i Spel på nätet 5 poäng....
Jag är med dig! NER MED CS PÅ MED UT2k3!!!
Verkligen genomtänkta inlägg.
Vad händer när 12 åringarna inte kan spela CS? Ja.... dom kanske spelar t.ex. UT2k3 ? Vill du verkligen ha 100 miljoner 10-14 åringar till i det spelet?
Vad jag menar är att sluta tracka på dom! Så länge dom spelar CS slipper vi större delen av de i resten av spelen.
February 19, 2002
July 27, 2002
ViU wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=kottetrance]måste man vara CS tönt för att fatta denna tråden eller. ?? NER MED CS PÅ MED AAO
Ne det räcker med grundkurs i Spel på nätet 5 poäng....
Jag är med dig! NER MED CS PÅ MED UT2k3!!!
Verkligen genomtänkta inlägg.
Vad händer när 12 åringarna inte kan spela CS? Ja.... dom kanske spelar t.ex. UT2k3 ? Vill du verkligen ha 100 miljoner 10-14 åringar till i det spelet?
Vad jag menar är att sluta tracka på dom! Så länge dom spelar CS slipper vi större delen av de i resten av spelen.
Äntligen nån som förstår. 🙂
Dessutom finns bara alla fjortisar på public.
Men det är inte så många här som upptäckt att man kan spela PCW istället. 🙂
1 Guest(s)