October 22, 2002
Det här läste jag nyss på blocket *LOL 2k4* :
USA: Kund försökte betala med miljondollarsedel
Världen 2004/03/10 16:03
En amerikansk kvinna misstänks för förfalskning sedan hon gripits med falska sedlar vid ett varuhus i Georgia. Kvinnan handlade varor för motsvarande 12 000 kronor i en butik och försökte betala med en miljondollar-sedel. Hon bad om att få växeln tillbaka. Sedeln var märkt "one million dollars" och hade frihetsgudinnan på framsidan. Den största valören USA använder, på riktigt, är hundra dollar, enligt BBC.
LÄNK: http://www.blocket.se/news?idl.....38;loc=140
om denna tråd har varit uppe tidigare så är det bara att ta bort
// Caso
January 12, 2004
http://www.cnn.com/2004/US/Sou.....index.html
Hela historien från CNN...
det verkar ha varit en som inte har mått bra...
October 22, 2002
Elias667 wrote: [quote=CasO]hahahahah
jag använde plasttior på dem här maskinerna man vrider när jag var liten......
Haha, Jag också 😀 Var sååååå jääävla roligt :bgrin: De märkte inget i skolan heller trots att typ 40 plastpengar saknades
lol jag blev tvungen till att köpa nya tior för att lägga tillbaka dem i lådan hahaha fan att vi åkte fast.....
March 12, 2003
August 16, 2002
Elias667 wrote: [quote=CasO]hahahahah
Haha, Jag också 😀 Var sååååå jääävla roligt :bgrin: De märkte inget i skolan heller trots att typ 40 plastpengar saknades
ähh dom som e riktigt smarta tar en tia (riktigt eller inte) o sen typ limmar fett på ena sidan med nåt snabbsuperlim... sen när det har torkat kan man snurra runt på snurrgrejen hur mycket som helst.. fett nice...
October 22, 2002
keffing wrote: [quote=Elias667][quote=CasO]hahahahah
ähh dom som e riktigt smarta tar en tia (riktigt eller inte) o sen typ limmar fett på ena sidan med nåt snabbsuperlim... sen när det har torkat kan man snurra runt på snurrgrejen hur mycket som helst.. fett nice...
lol hhaaha riktigt smart =)...
dags att gå ut och köpa superglue då
January 20, 2003
keffing wrote: [quote=Elias667][quote=CasO]hahahahah
Tyvärr fungerar det inte längre , om inte maskinen är från 1984 typ 🙂
Myntet måste falla ner för att man ska snurra ett helt varv, annars stannar den typ vid 180 grader .
2 Guest(s)