June 28, 2001
Gueno wrote: [quote=skiroy]Gueno...nu vill jag att du slutar och gnälla över att det finns snö. 🙂
Du ser ju att det finns grymma fördelar. 😀
Och nackdelar..
Var ute och skottade bort skiten i 2 timmar!!
2 f*cking j**la timmar!
Fatta va ont i ryggen jag har nu.
tsk tsk Amatör, en riktigt man skottar rätt så man inte får ont i ryggen, typist kontorsnnissar 🙄
kör man volvo eller BMW är snö en välsignelse, hadde ju fan sketskoj ute på vägen idag, skrämde ihjäl en snubbe när han var ute med kärringen oxå, ska svänga in på näst sista backen innan mitt hus och rullar lite försiktigt över vägbulan, i med 2an gasar upp lite lätt börjar svänga, släpper kopplingen och Gasen i botten och när jag rätat upp bilen så ser jag en gubbe kommandes 10 meter framför som hoppar in i en snöhög av rädsla,[Image Can Not Be Found] känns så underbart roligt, körde ju inte ens snabbt. [Image Can Not Be Found]
June 28, 2001
heimdal, vasselin på listerna och BRA låsolja i nyckelhålet, sådan skit utan grafit i.
hjälper inte det så fixa en sådan minisvetssak som man lägger en tändare i så kör den iväg en lite fräck jetstråle som värmer låset på 4½ sekund.
fan grabbar, ni är så värdelösa på detta med kyla att jag känner mig som Mcgyver
2 Guest(s)