February 12, 2002
Vad jag vill veta är vad ni tycker om följande. 🙂
Utseende/Design
Funktion
Säkerhet
Idéer vad mer jag kan göra?
Övriga tankar
Idéen med denna var kanske inte att just den här ska bli stor utan att jag ska testa mitt nya system och se hur bra det fungerar. Förhoppningsvis funkar det och då är det ett par intressantare projekt i pipen. 🙂
-=*ThE_cRoW*=-;1276757 wrote: Vad jag vill veta är vad ni tycker om följande. 🙂
Utseende/Design
Funktion
Säkerhet
Idéer vad mer jag kan göra?
Övriga tankarIdéen med denna var kanske inte att just den här ska bli stor utan att jag ska testa mitt nya system och se hur bra det fungerar. Förhoppningsvis funkar det och då är det ett par intressantare projekt i pipen. 🙂
Kul pryl. 🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Idén är riktigt kul och värd många poäng 🙂
För genomförandet har jag nog samma kritik nu som jag hade med ditt förra projekt. Det är lite "för mycket". Jag på min 12" laptop får knappt plats med allt och en del grejer överlappar varandra att jag får lite svårt att hitta rätt. "Less is more" osv. 😉
February 12, 2002
Tack whak för din åsikt. 🙂
Mm, det där är tyckte och smak men som ni säger bör man kanske försöka möta upp folket, iaf lite. Får överväga storleken får vi se vad jag kan kontemplera fram.
En annan fråga. Alla webbläsare (nyare) har ju funktionen (inte som förr då man skalade text) utan nu att man skalar (zoomar) hela innehållet. Kan man bygga ett dragreglage implementerat (styrs med javascript då) i själva siten där folk utan att använda ctrl + + (på mac cms ++) kan styra detta? Vore ju fantastiskt!
Eller så får man välja mellan 3 olika lägen. Stor (normal) Mellan och liten. Vad tror ni, går det lösa?
1 Guest(s)