August 6, 2001
Biljetterna släpps på måndag och än har jag inte sett ett inlägg om detta, så det är bäst att jag skriver det själv.
Hoppas det är nån mer än mig här som ska tillbringa natten mellan Lördag och Måndag köandes utanför SF.
För mer information - SF
//GLauRuNG
September 7, 2001
September 12, 2001
Hmm..nog har jag läst en o en annan bok av Tolkien..men men av erfarenhet så undviker jag filmer som är baserade på en bok lr dataspel..brukar bara bli en sabla soppa av detta vilket slutar med att man knallar ut från bion mkt besviken så jag tänker inte se filmen..
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-11-15 21:13 ]
August 6, 2001
On 2001-11-15 20:32, TheGeorgeEscape wrote:
Mina förväntningar är högt uppe bland molnen. Mäktigt är ordet.Förresten Glaurung. Blir inte natten mellan lördag och måndag två nätter? 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: TheGeorgeEscape den 2001-11-15 20:34 ]
Jaja, jag råkade skriva fel 😛
Ge iaf filmen en chans, det förtjänar den. Får väl hoppas på det bästa. Allt behöver ju inte vara 100% som böckerna, jag tror filmen har underhållningsvärde.
Men det lär jag väl märka ;D
May 15, 2001
October 26, 2001
Jag själv tror att den garanterat har underhållningsvärde, man kan ju inte hålla på och gnälla på den innan man har sett just den.
Eftersom att Sagan om ringen har så stor budget så bör den ju hålla en viss klass.
Och så undrar jag, Har den premiär natten till den 19 december eller hur är det?
Man måste ju ha lite planerat.
October 8, 2001
vad fan spelar det för roll om man bli besviken på filmen, på vissa verkar det som att dom är rädda att tycka lord of the rings filmen kommer vara skit, är den skti å är den, är den bra så är den. lol som att ni flyr. jag gilalr fatnasy men läser inte böcker, spelade mycket roll spel förr när jag hade snes å psx.
ska definitivt se filmen på bio när den kommer
September 7, 2001
July 2, 2001
On 2001-11-17 00:10, beffe wrote:
om jag inte minns fel så är det han som gjort braindead som gör sagan om ringen, och då undrar man ju om den kan bli annat en bra braindead en ju klassiker
Japp det är Peter Jackson som står för regi
http://us.imdb.com/Name?Jackson,+Peter/
Men han har sagt i en intervju att "man kan göra så mycket digitalt mm"
SÅ förmodligen kommer det bli lite av Starwars ep1 syndromet massa dataanimeringar istället för bra sminkning 🙁 Jag tycker iaf de flesta animeringar ser B aktiga ut (exempel: scorpionking i slutet på Return Of The Mummy, så jag skall inte köa men skall köpa biljett sen när det finns nån vecka efter.
[ Detta Inlägg ändrades av: snausman den 2001-11-17 04:33 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: snausman den 2001-11-17 04:35 ]
August 6, 2001
On 2001-11-16 22:40, mp3jojje wrote:
kan man inte boka från internet??
Jo, från kl 13.00 men finns det några premiär biljetter kvar då så blir jag riktigt besviken på uppslutningen av genuina fans
Man kan väl gå på en senare föreställning, men det är långt ifrån samma känsla
//GLauRuNG
October 26, 2001
On 2001-11-16 19:06, Jerry wrote:
On 2001-11-16 08:24, ironanders wrote:
Eftersom att Sagan om ringen har så stor budget så bör den ju hålla en viss klass.
Tvärtom. Ju högre budget ju mer slöseri med pengar.
Jo men de filmer som har en budget som är stor brukar bli bra.
Sagan om ringen är ju en så bra bok så filmen kommer nog också bli bra.
1 Guest(s)