Lördagsnöje på Siba|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Lördagsnöje på Siba
alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
sp_UserOfflineSmall Offline
817719
January 8, 2005 - 7:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker det är bättre att köpa en telefon på Dialect, Expert alternativt Lies (lokal affär). För hur man än vrider och vänder på det hela så får man betala HELA 1:- telefonen ändå.

Köper aldrig telefon på de viset, bättre att spara och köpa en utan massa bindningstider osv.

Dessutom så får man bättre service på dom butikerna jag skrev längre upp. T.ex om telefonen lägger av så får man ut en llikvärdig lånetelefon, på Onoff siba osv så ska man vara glad om man får en lånetelefon överhuvudtaget.

NES_Boy
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1308
817796
January 8, 2005 - 8:42 pm
sp_Permalink sp_Print

skinner wrote: Jo men vad jag ahr hört så bryts samtalet när det går över från 3g till 2g samt att om man har 3 så går man på Vodafones nät vilket enligt mig är superkasst.

Därför låser man upp telefonen och stoppar i ett av telias 3g kontantkort, billigare än 3s bättre täckning och vad jag vet bryts inte samtale,iofs tror jag inte jag någonsin har varit utan 3g täckning från telia heller men iaf.

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
817800
January 8, 2005 - 8:45 pm
sp_Permalink sp_Print

NES_Boy wrote: [quote=skinner]Jo men vad jag ahr hört så bryts samtalet när det går över från 3g till 2g samt att om man har 3 så går man på Vodafones nät vilket enligt mig är superkasst.

Därför låser man upp telefonen och stoppar i ett av telias 3g kontantkort, billigare än 3s bättre täckning och vad jag vet bryts inte samtale,iofs tror jag inte jag någonsin har varit utan 3g täckning från telia heller men iaf.

Det har jag men aldrig att samtalet brytits däremot...

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
817890
January 8, 2005 - 9:58 pm
sp_Permalink sp_Print

äh, här kör jag 3310, ända problemet jag nånsin haft med den är batteriet behövt bytas ut efter 2 år. jag har till och med råkat dyka med den i fickan en gång. den höll dock 😀

slängt den brutalt hårt i mina betongväggar ett par gånger för skoj skull också. aldrig gått sönder.

o ni wajnar om täckning hit o dit.

jag har täckning överallt med min skitmobil.

så shaddap

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
817902
January 8, 2005 - 10:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja Telia kanske är lite dyrare man då har man i alla fall täckning nästa över allt.

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
817980
January 8, 2005 - 11:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Snacka inte skit om Siba.
Deras blonda tös i reklamen har gjort att man aldrig dissar Siba. Fick stå io kö i 20-30 min på OnOff förra veckan när jag skulle fråga om en Xboxhandkontroll.
Var en blond "fjortis" framför som skulle köpa en mobil, kände mig nästan som dig då.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
817987
January 8, 2005 - 11:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Förvånar inte mig ett dugg. Det är som vanligt alltså, allt är i sin ordning.

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
818145
January 9, 2005 - 9:55 am
sp_Permalink sp_Print

KorSpo wrote: Sista gången jag handlar på Siba...

"Handlar" 😉

Exakt samma sak hände mig i måndags, åkte till Elgiganten för att köpa spelet Battlefield (kollat upp att det är billigst där) så efter en massa folk som skulle ha mobiltelefoner och digitalkameror så kunde jag få fatt på en kille och frågade snabbt, "har ni bf inne?" -nej, tyvärr, finns det inte på hyllan så är det slut pga julrusch, stöld etc.
Mm, tack svin.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 112
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL