October 23, 2004
Yes!! fan va nice det var 😀
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
March 7, 2004
Rätt låt vann enligt mig. Tycker bara det är sorgligt med alla gamla schlager-nördar som bara klagar och säger att det är skandal hela tiden.
För fan, alla lyssnar inte på fjollpop och "vanlig schlager" som mest låter likadant och tråkigt...
Grattis Finland och Lordi och puss på alla tråkmånsar 🙂
...dags att gå o lägga sej kanske....
March 7, 2004
http://tycktill.aftonbladet.se.....1583#start
Asså det är ju tragiskt hur vissa kommenterar denna "SKANDAL!!!11!!!!"
November 29, 2003
vilket skämt
Seriöst vad var det där? hur kan en stjärna som Carola komma femma när det bara är ett gäng amatöerer som kör något inövat nummer? Att Finland var med med sitt bidrag var kul, men att de skulle vinna trodde jag aldrig.
Sverige har blivit överkörda av en Finlandsbåt.
av Della (idag kl 23:06)
var är vi på väg =S
sämsta festivalen jag har sett.
carola skulle vunnit.
av carina (idag kl 23:06)
SKANDAL!
Altså vi har bara en sak att säga: Gogo Carola! Finland var en riktig skandal och de suger så himla hårt,. Förstår inte hur folk röstar längre.. Är det Silja rock eller? Aldrig mer melodifestivalen...!
av Lina och Therese! (idag kl 23:05)
Finland suger
Jag tycker det är ett skämt att monsterna vann. Bua Finland och Lordi!
av Felix (idag kl 23:05)
Lägg ner skiten
Kan något sådant heljävligt som Lordi vinna kan det bara betyda ett, folket har tröttnat, lägg ner hela skiten
av Lena J (idag kl 23:05)
Nej, ursh!
Jag skäms över Europa! Hur kan vi låta den låten vinna?!
av Sanna (idag kl 23:05)
osv osv osv
Hög klass på kommentarerna.
Vad var det, ah justja dåliga förlorare. 😀
January 2, 2002
whak wrote: vilket skämt
Seriöst vad var det där? hur kan en stjärna som Carola komma femma när det bara är ett gäng amatöerer som kör något inövat nummer? Att Finland var med med sitt bidrag var kul, men att de skulle vinna trodde jag aldrig.
Sverige har blivit överkörda av en Finlandsbåt.
av Della (idag kl 23:06)var är vi på väg =S
sämsta festivalen jag har sett.
carola skulle vunnit.
av carina (idag kl 23:06)SKANDAL!
Altså vi har bara en sak att säga: Gogo Carola! Finland var en riktig skandal och de suger så himla hårt,. Förstår inte hur folk röstar längre.. Är det Silja rock eller? Aldrig mer melodifestivalen...!
av Lina och Therese! (idag kl 23:05)Finland suger
Jag tycker det är ett skämt att monsterna vann. Bua Finland och Lordi!
av Felix (idag kl 23:05)Lägg ner skiten
Kan något sådant heljävligt som Lordi vinna kan det bara betyda ett, folket har tröttnat, lägg ner hela skiten
av Lena J (idag kl 23:05)Nej, ursh!
Jag skäms över Europa! Hur kan vi låta den låten vinna?!
av Sanna (idag kl 23:05)osv osv osv
Hög klass på kommentarerna.
Vad var det, ah justja dåliga förlorare. 😀
Sen citerar du också Aftonblaskan(antar jag). Där är oftast nivån inte så speciellt hög.
Men jag tycker det är rätt kul att finland vann.
October 18, 2004
Skulle tro att majoriteten som röstade på Lordi gjorde det som ett hån mot denna tragiska tävling.
September 12, 2001
whak wrote: [quote=skiroy] Och hur dålig förlorare var du då som tog en månads semester efter förlusten i OS ? 😉
Perspektiv killen...perspektiv. 😉
Nja en månad var väl att ta i, jag skrev ju iaf inte hur kassa Sverige var osv.
Nästan iaf. 😉
Har jag skrivit att Lordi är sopor och liknande då ?
2 Guest(s)