January 28, 2003
Hrm, whak, du snackade faktiskt ner Sverige GANSKA mycket innan OS-finalen. Jag fick förresten läge att uppdatera min sign idag, tack för den!
Det jag tycker är roligast med det hela är alla som tror att de "förstört" ESC nu, iom att inte en schlagerlåt vann. Istället har de stött tävlingen så mycket de bara kunnat, och visat åt vilket håll de vill ha den. Det är fasen humor om något.
Jag är ganska övertygad om att de som röstade på Lordi "för att" inte påverkade utgången, de bidrog bara till ökade tittar- och röstningssiffror. Ungefär som att Rädda Jens sabbade för Idol 😀
September 5, 2001
Gueno wrote: [quote=hawkie]Att folk äns bryr sig såpass mkt som dom gör är ju helt otroligt.
Vet du när tänkt till tusen börjar?
Du måste ju bry dig annars hade du aldrig skrive här.
Heja Lordi, heja Finland, heja blåvitt!
Jag bryr mig tillräckligt mycket för att tycka att 2 trådar om ett gäng utklädda freaks är irriterande, oavsett vilken nationalitet.
June 23, 2002
whak wrote: [quote=liten amatör!]Sen är ju sverige i VM final oxå.. :):)
Oh ska ni få någon form av prestations medalj?
Lite mer värt att vinna ESC
Haha, jag kan inte riktigt välja vilket citat jag ska ta till signaturen.
Tack för att du ger mig ett gott skratt. :D/
Förresten grattis till er prestigefyllda seger.
November 29, 2003
liten amatör! wrote: Asså.. whak.. Kan du inte glädjas åt andra ? varför hålla på att klanka ner på folk ? (även menat till dom som klankar ner på dej)
//Lillen
Dom började tracka på mig så jag var ju bara tvungen att "ge igen".
Jag blir varken glad eller ledsen om Sverige tar os-guld.
Dagens match som finnarna lirade är den enda jag har sett i hockey vm det här året.
June 23, 2002
whak wrote: skiroy är du full på något vis?
Du kan inte ta att finnarna slog Carola så det bara visslar om det?
Det handlar om att du försöker framställe som OS-guldet som ingenting och att du värderar i ESC högre och alla andra också.
EDIT: Nog för att Carola är en het milf, men vinna detta med den låten vettefan.
2 Guest(s)