March 19, 2003
Json_81 wrote: Undrar när någon ska komma på att sända serierna via nätet (lagligt då alltså).
Iaf jag klarar inte av att följa serier på tv, händer alltid något så jag missar en del avsnitt.
Hade det inte varit för sådant vi inte pratar om hade jag aldrig kunnat se Lost o 4400 🙁
Säger likadant som du, riktigt svårt att följa något sådant.
Smirnoff wrote: [quote=BarateaU]
🙄 Det lär inte komma förens om flera månader hit.
Du kanske bor i staterna:bgrin:
Polarn har parabol :bgrin: 🙄
Jasså är det så det fungerar 😎
December 5, 2001
BarateaU wrote: [quote=Smirnoff]LOST är ju det bästa som har hänt Tv världen sen South Park kom.
Har längtat som fasen efter nya säsången, finns det något smakprov om kommande säsången?LOST kväll med polarna på Torsdag då :D/
Du kanske bor i staterna
:bgrin:
Varför skulle det dröja så länge? Säsong ett var ju inte så värst långt efter här.
Som jag sa innan så kan jag tänka mig att det börjar direkt efter säsong 1 är slut här. Det blir 3 veckor efter premiären idag.
March 19, 2003
Sardaukar wrote: [quote=BarateaU][quote=Smirnoff]LOST är ju det bästa som har hänt Tv världen sen South Park kom.
Har längtat som fasen efter nya säsången, finns det något smakprov om kommande säsången?LOST kväll med polarna på Torsdag då :D/
Du kanske bor i staterna
:bgrin:
Varför skulle det dröja så länge? Säsong ett var ju inte så värst långt efter här.
Som jag sa innan så kan jag tänka mig att det börjar direkt efter säsong 1 är slut här. Det blir 3 veckor efter premiären idag.
Kan vara något sånt.
De gjorde ett sånt fint uppehåll och de kanske var för att synca slutet av 1'an till 2'an
December 5, 2001
TV4 wrote: Lost (säsong 2) - Startar 12/10
http://www.tv4.se/visa/?inneha.....45436.html
Tror ni mig nu då?
December 28, 2004
Arne_Garflak wrote:
Kan tipsa om en annan grym serie, nämligen Prison Break. http://www.imdb.com/title/tt0455275/
Japp, en skitbra serie, jag följer den med! 😀
May 10, 2002
För ni som följer det som går på TV eller inte sett Säsong 2 än så kan det komma..
___________SPOILERS_____________
..så ni vet.
Smirnoff wrote: Väntar spännande på nästa episod,
undrar verkligen varför det är karantän på hela underjordiska tunneln mm....Rysligt spännande, mina teorier: Utomjordingar håller hus, misslyckat experiment, det är utvalda, ett stort skämt, en dockusåpa....
Eller så kan han som var där nere i karantän han kunde förverkliga framtiden, så han gjorde så tjejen Jack opererade kunde röra benen. Och vem mer kan få saker som han ser bli verkliga? Walt! Som blev tagen av "the others" - Förmodligen - för att sättas i karantän också. Och "the others" är där för att vakta dom.
1 Guest(s)