September 13, 2002
extended version ska tydligen vara 45 minuter längre.. aftonbladet hade nån artikel om det...
lotr:fotr extended version var helt klart mkt bättre än bioversionen, hela filmen blir mer förståelig, i bioversionen finns så stora luckor (läste böckerna efter första filmen)
July 27, 2002
UndaC wrote: [quote=Callister][quote=UndaC][quote=Callister]Hmm min polare har förlängda version av TTT redan nu.
Han fick med trailer på konungs återkomst också.
du menar inte bara vanliga versionen som släpptes idag?
om inte så vad är nytt då?
tror man skulle hört nått by now om special extended edition redan var läckt
Han beställde från utlandet som han alltid gör.
Ingen j**la warez här inte vem det nu var som skrev det. 👿
EDIT : vet inte vad som var nytt, förmodligen massa scener, sen fick han med 3ans trailer då.
det finns inte att beställa från "utlandet" annat än om det är warez och inte ens på "warez-scenen" finns det några spår av special extended edition
har han filmen så lär han ha sjuka kontakter 😉
wtf. 🙂
Han har filmen det är jag 100% på.
Han ladda ner en film? Ehh nej du han är världens nybörjare på datorer. 😮
Sjuka kontakter? hmm asså han har alltid spel och sånt skit långt innan de släpps i sverige osv, fråga mig inte vartifrån han får det, men jag kan fråga, men han hade 1an förlängd version tidigt som f-n också.
June 3, 2001
Deadleg wrote: [quote=Rune] Därför ska jag få den som föderlsedagspresent nu på torsdag. Jag = 21 då. Tackar i förskott.
varför tackar du här??? det var väll din morsa som gjorde jobbet?? 🙂
Nänänän... Det var la fadern som gjorde grovjobbet. 🙄
Jag har sett båda.. på bio så klart.
Tvåan är mycket bättre pga ettans otroligt slöa början.
June 3, 2001
Är det nå fel på henne eller? 🙄
Halva filmen var ju toktrög i början.. slumrade till 2 gånger.
November 9, 2002
liten fråga angående warez o ttt...
en polare fick DVD på ttt för LÄNGE sen av nån som köpt den i kina eller thailand eller nått... e d warez eller släpptes den tidigare där? (riktig DVD, inte vcd, d va en skiva me tryck etc...
EDIT: me länge sen menar ja givetvis ett bra tag innan den fanns på dvd i sverige
October 11, 2002
Stupid Ass wrote: liten fråga angående warez o ttt...
en polare fick DVD på ttt för LÄNGE sen av nån som köpt den i kina eller thailand eller nått... e d warez eller släpptes den tidigare där? (riktig DVD, inte vcd, d va en skiva me tryck etc...EDIT: me länge sen menar ja givetvis ett bra tag innan den fanns på dvd i sverige
Klart att det finns pirat-dvd, fast jag tror inte att det var den officiella utgåvan, som oftast är kanonmycket bättre. Och speciellt när vi pratar om sagan om ringen serien...
March 20, 2003
Stupid Ass wrote: liten fråga angående warez o ttt...
en polare fick DVD på ttt för LÄNGE sen av nån som köpt den i kina eller thailand eller nått... e d warez eller släpptes den tidigare där? (riktig DVD, inte vcd, d va en skiva me tryck etc...EDIT: me länge sen menar ja givetvis ett bra tag innan den fanns på dvd i sverige
Asiaterna massproducerar all warez och ttt fanns ute på nätet i december med kass kvalite och januari i dvdkvalite, kanske tidigare oxå.
När jag var i thailand förra december sålde de ttt men då var kvaliten dock inte så bra.
Det är inget svårt att bränna/trycka en skiva om man har mpeg/avi och sedan trycka fodral/trycka på skivan.
March 20, 2003
Jiggly wrote: [quote=Stupid Ass]liten fråga angående warez o ttt...
Klart att det finns pirat-dvd, fast jag tror inte att det var den officiella utgåvan, som oftast är kanonmycket bättre. Och speciellt när vi pratar om sagan om ringen serien...
"Tyvärr" kopierar de originalutgåvorna när de kommer ut och kvaliten är precis lika hög som på vanliga.
Men jag håller med dig, vissa filmer skall man köpa original.
September 13, 2002
Deadleg wrote: [quote=Stupid Ass]ja väntar till d kommer en specialbox me alla 3 filmerna directors cut o massa trevligt extra-material + nån kul grej (tröja eller nåt, helst inte några fåniga bok-stöd )
har för mig att det skall komma en staty av gollum i den lådan....
då borde ju UndaC bli glad iaf..
jag kommer köpa de 3 EV boxarna, sen säljer jag väl av de andra när megaboxen kommer
October 11, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Filmen var ju värdelös, stämde inte ett smack mot boken. Ettan var bättre...
Även om den inte stämde mot boken så kan du ju inte säga att filmen var "värdelös"...?
Vet också att den inte stämde exakt med boken, men visst fan var det en mycket bra film. 8)
May 1, 2003
heimdal wrote: [quote=Deadleg][quote=Stupid Ass]ja väntar till d kommer en specialbox me alla 3 filmerna directors cut o massa trevligt extra-material + nån kul grej (tröja eller nåt, helst inte några fåniga bok-stöd )
har för mig att det skall komma en staty av gollum i den lådan....
då borde ju UndaC bli glad iaf..
jag kommer köpa de 3 EV boxarna, sen säljer jag väl av de andra när megaboxen kommer
kommer det komma en megabox med alla de förlängda versionerna? sägs ju att de är de bästa?! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,352124,00.html
2 Guest(s)