February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=Mesiga Maskinen]Förresten, skiroy: ge mig min avatar tillbaka så jag kan smälla upp en Liverpool-logo där...:)
Nehej du.
Du sjabblade bort möjligheten till avatar tidigare och det är du allt medveten om. 🙂
Var glad att det bara är avataren. 😉
Hehe, jag vet...;)
Men det där om att det bara är avataren, och att jag ska vara glad över det, det vettefan...
Jag var ju bannad ett tag där...:P
January 5, 2002
Mean Machine wrote: Liverpool vann efter straffar! Underbart!
Hela dagen var en enda stor och aldrig sinande våg av underbara saker! Allt började med att gnaget för en jävla gångs skull spelade bra, åtminstone i första halvlek, och vann med 3-1. Sedan sprang jag över till en pub för att se Finalen med stort F med polarna, och fick där uppleva hela mitt humörspektrum, från gråt till glädjetårar, allt tillsammans med goda vänner, öl och underbart trevligt kvinnligt sällskap 🙂
Vad gäller själva matchen så var det ju en mirakulös vändning, och den här matchen hotar ju numera förstaplatsen Holland - Tjeckien i EM på min lista över de bästa matcherna jag sett 🙂 Och Dudeks dubbelräddning i de sista förlängningsminuterna, den behöver inte ens kommenteras 🙂
Torskade femhundra på att Liverpool inte vann redan efter 90 minuter, men va fan gör det? Det bästa laget vann! :D/ :pidu:
January 5, 2002
Där fick ni, era as 🙂
Svar på alla tidigare inlägg: Finns det något som är underbart att se så är det vinnarskallar och slitvargar. Exempel på sådana är Carra idag, men kanske mest av alla Riise i returen mot Chelsea. Den mannen är ju visserligen vänsterback, så det är hans jobb, men han var tamejfan överallt på plan och slet som ett jävla djur.
March 14, 2004
snyde wrote: [quote=Mean Machine]Liverpool vann efter straffar! Underbart!
Hela dagen var en enda stor och aldrig sinande våg av underbara saker! Allt började med att gnaget för en j**la gångs skull spelade bra, åtminstone i första halvlek, och vann med 3-1. Sedan sprang jag över till en pub för att se Finalen med stort F med polarna, och fick där uppleva hela mitt humörspektrum, från gråt till glädjetårar, allt tillsammans med goda vänner, öl och underbart trevligt kvinnligt sällskap 🙂
Vad gäller själva matchen så var det ju en mirakulös vändning, och den här matchen hotar ju numera förstaplatsen Holland - Tjeckien i EM på min lista över de bästa matcherna jag sett 🙂 Och Dudeks dubbelräddning i de sista förlängningsminuterna, den behöver inte ens kommenteras 🙂
Torskade femhundra på att Liverpool inte vann redan efter 90 minuter, men va fan gör det? Det bästa laget vann! :D/ :pidu:
Kan bara hålla med. Bland dom bästa matcher jag har sett. Även den i EM mellan Holland och Tjeckien var bra. Så jävla kul att Tjeckien fick vinna! Alltid roligt när två offensiva lag möts och det blir en massa måltjangser.
Hoppas att Baros, Gerrard, Garcia och Dudek får stanna kvar i klubben.
1 Guest(s)