LSD|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
LSD
Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 5, 2004 - 8:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Såg den där tråden som blev låst. Kunde dock inte låta bli att läsa inläggen som folk skrivit.

Jäkla vilka fördomar folk har dragit på sig.

LSD är skit, visst kan vara kul att se utdragna 100meters bussar köra förbi men du kan få hjärtklappning och svår ångest (förrutom diverse biverkningar som tex att du går ut framför en lastbil som du tror är längre bort)

Set and setting som det kallas inom drogvärlden. Självklart ska man inte vara ut i trafik, precis som man inte ska vara när man har drukigt alkohol. Hjärtklapningar? Vart har du fått det från, aldrig hört om någon som fått det. Ångest? ångest kan du få av att dricka kaffe också, verkligen inget som man kan följa tillbaks till LSD. Biverkningarna du drar upp liknar mer de som folk råkat ut för efter de tagit ectasy.

Hahah det tror jag med men jag och en kompis hita et forum i norge där de talade om hur mkt "kolan" kostade i deras delar av nogre .... asss flumm

Finns väligt många forum där droger ligger som topic, tror dock inte det skulle uppskattas ifall jag länka till dem.

Drogen gör en dumm i Bollen,se bara vi sona ligga på Gartan och babbla som Barn efter mera-de se ja inte mera hur de sig göra bort genom son beteende...so long...nej tack

Käkat mycket lsd eller? Nej, lsd skadar faktiskt inte hjärnan speciellt mycket. Kolla på ex Timothy Leary, han tog hur många trippar som helst från sin ungdom tills han blev 76år gammal och dog, han var en väldigt klok man.

Hum hum, tror sprit är bättre än LSD grabben, håll dig borta från det, skapar bara problem.

Det är i princip omöjligt att ta en dödlig överdosa av LSD, tillskillnad från alkohol.

Hur kan man ens komma på tanken på att prova/börja knarka? Jag tycker de hemlösa som strövar runt i alla storstader är tydliga exempel hur det slutar. En gång när jag åkte buss in till stan så såg jag en som var så jeffla hög så han pratade med sig själv (givetvis kollade han på någon när han pratade och svarade för den som han kollade på) Iallafall så sa han rätt ut ur bussen att man inte ska syssla med droger/alkohol.

Har du en aning om hur många som har testat eller brukar diverse droger? Runt 10% klarar inte av att bruka utan börjar missbruka, det är mindre än antalet som klarar av att bruka alkohol. Inte kommer din mamma hamna på gatan för att hon tar några glas vin?

Nog jätte många uteliggare som är torsk på lsd o bor på gatan pga av det =P ..

KNARK ÄR SKIT MEN JAG VET INTE VARFÖR!

Känner en smula ironi här, klockrent.

NHOC_Frozen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 453
688356
August 5, 2004 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

intresagnt läsning.... men det är olagligt så varöfr hålla på med det? fa gå på pubben o ta ett par glas öl så mår man mycket bättre 😉

ReloadMaster
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 43
688371
August 5, 2004 - 9:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Härligt att se en sådan här tråd.
Inse det är ett datorforum även om detta kallas "Allmänt"
tycker jag att diskussioner om droger (marijuana, cannabis, lsd, alkohol) inte riktigt hör hemma här samtidigt som många här är under 18.

Så därför undrar jag varför du inte tar det här på flashback etc eller något med lite högre medelålder i alla fall?
Tycker det är väldigt mycket drogtrådar överallt och drogliberalerna verkar bli fler och fler. Kanske läste dom senaste Slitz och fick sig en rolig diskussion vem vet.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
688390
August 5, 2004 - 9:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Kom igen killen.

Fortsätt du med din drogromantik men gör det någon annanstans!
I detta forum är vi inte speciellt intresserade av att se sådana här trådar.

*tråden nerknarkad och därmed låst*

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 99
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL