July 18, 2003
Någon mer än jag som var uppe kl 07:00 idag och försökte få tag i några biljetter?
Var ju lite snopet att man bara kunde köpa direkt efter 40 biljetter hade blivit reserverade... Dock så lyckades jag lägga beslag på 6 st på den övre delen i mitten 😀 , hoppas dock mina kompisar inte bangar nu för jag har betalt 1205 kr :S
Som det ser ut nu så har 150 biljetter gått åt på 1 timma... 150 kvar (i uppsala)
Skoj ska det i alla fall bli!
July 18, 2003
Moscow wrote: tänkte BF2 först..
Night & SF = Special Forces
Jahaja, vad är Lucia Movie Night då?
På lucia natten sitter man och glor på bio i 6 timmar 😀
October 23, 2004
Förra året jag var på det så var det bara skitfilmer :(.
Sen dagen efter så somnade jag på alla lektioner i skolan för att jag var så trött. Det var ganska kul i alla fall 😛
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
July 18, 2003
Frud wrote: Förra året jag var på det så var det bara skitfilmer :(.
Sen dagen efter så somnade jag på alla lektioner i skolan för att jag var så trött. Det var ganska kul i alla fall 😛
Håller med fullständigt, filmer sög totalt ! Dock så var det bra filmer året innan...
July 18, 2003
Tindy wrote: [quote=kappy]Meddela vilka filmer som skall visas! 😀
Kan meddela vilka filmer som visades ungefär 06.00 när jag kommer hem imorgon bitti, men innan dess kan det nog bli knas.
Ska försöka hinna före dig 😉
Men varför börjar det redan kl 22:00 iår !
Måste bero på att filmerna är längre va ?
För dem brukar tajma så att man går ut när första bussen går runt 6
October 25, 2003
Dry_Ice wrote: [quote=Tindy][quote=kappy]Meddela vilka filmer som skall visas! 😀
Kan meddela vilka filmer som visades ungefär 06.00 när jag kommer hem imorgon bitti, men innan dess kan det nog bli knas.
Ska försöka hinna före dig 😉
Men varför börjar det redan kl 22:00 iår !
Måste bero på att filmerna är längre va ?
För dem brukar tajma så att man går ut när första bussen går runt 6
Slutade typ 05.00 förra året i gävle...
Tror att det är olika i olika städer också, min polare i helsingborg ska på det här, och där börjar det tydligen 24.00...
June 30, 2003
1 Guest(s)