January 15, 2002
Jiipii. Om ca 1 timme så ska jag vara tomte i skolans lucia tåg. Jätte kul..INTE. Ingen av 9orna vill ha lucia tåg, men vi tvingas ändå till det. Kan inte typ 6orna, som gillar lucia tåg, gå i det istället, så slipper vi. Tycker det är jobbigt att uppträda när man verkligen inte vill... :arg:
January 23, 2002
DiDi wrote: [quote=Dehman]Treorna gick luciatåg idag. Jag satt och undrade hela tiden varför lucian inte sjöng. När hon gick ut för stod jag, hon hade stearin i hela huvudet. 😀
hahaha...
Men ska egentligen lucian sjunga?
Hmm, jag tror inte det. 😕
Lite fult egentligen, den riktiga Lucian brändes på bål väl?
Sen varje år är det massor med tjejer som riskerar samma öde genom att gå med levandes ljus i håret, ungefär som om den som uppfann traditionen hoppas att nån jäkla gång ska det väl hända igen. 🙄
June 30, 2001
Jontez wrote: Jiipii. Om ca 1 timme så ska jag vara tomte i skolans lucia tåg. Jätte kul..INTE. Ingen av 9orna vill ha lucia tåg, men vi tvingas ändå till det. Kan inte typ 6orna, som gillar lucia tåg, gå i det istället, så slipper vi. Tycker det är jobbigt att uppträda när man verkligen inte vill... :arg:
Tönt! Det är väl bara för fan bara vägra gå i tåget.
March 10, 2002
Laglorden wrote: http://www.skrivihop.nu
Nerlagd för ett bra tag sedan!
May 23, 2003
Jontez wrote: Jiipii. Om ca 1 timme så ska jag vara tomte i skolans lucia tåg. Jätte kul..INTE. Ingen av 9orna vill ha lucia tåg, men vi tvingas ändå till det. Kan inte typ 6orna, som gillar lucia tåg, gå i det istället, så slipper vi. Tycker det är jobbigt att uppträda när man verkligen inte vill... :arg:
Är det något i skolan man inte vill vara med på är det bara att sjukanmäla sig, svårare än så är det inte!
3 Guest(s)