May 23, 2003
January 15, 2002
Mathias wrote: [quote=Jontez]Jiipii. Om ca 1 timme så ska jag vara tomte i skolans lucia tåg. Jätte kul..INTE. Ingen av 9orna vill ha lucia tåg, men vi tvingas ändå till det. Kan inte typ 6orna, som gillar lucia tåg, gå i det istället, så slipper vi. Tycker det är jobbigt att uppträda när man verkligen inte vill... :arg:
Tönt! Det är väl bara för fan bara vägra gå i tåget.
KANSKE för att det går på musik betyget??
November 13, 2003
Dehman wrote: [quote=Steel]Jag har varit med i ett Luciatåg, var stjärngosse då.
Ville vara tomte men vi fick inte välja. :arg:Tycker ni en Lucia ska vara brunett eller blond då?
Original-Lucian var ju brunett men jag tycker inte det spelar nån roll.
Blond! 😀
Cyan!
June 23, 2002
Haha i min gamla skola när vi gick i nian var massor med nior med frivilligt, eller dem flesta.
Så är det ganska roligt och sen luciatåget eftersom de flesta var fulla, jag var iofs inte där själv då eftersom jag var sjuk. 🙄
Var iofs förra året det där idag var det några treor som gick luciatåg ..va ruttna dem var. 🙂
Men till såna saker tycker jag man inte ska tvingar utan det borde vara frivilligt.
August 11, 2002
Marcan- wrote: Lucian får ha vilken hårfärg som helst. Men ett krav tycker jag är att hon inte är ful 😛
Här gör det inget eftersom dom lyckades skugga hela ansiktet på henne men såg i tidningen henne på bild och ful va hon inte.
iofs hade vi värsta rispunket som lucia i åttan
June 23, 2002
DiDi wrote: [quote=macrus]Så är det ganska roligt och sen luciatåget eftersom de flesta var fulla, jag var iofs inte där själv då eftersom jag var fyllesjuk. 🙄
Jaså du... :bgrin:
Nej jag var faktiskt sjuk, Influensan iår och förra året minns jag inte, eller idag var jafg iofs inte sjuk men i fredags mådde jag ruttet.. :bgrin:
Idag var det andra bullar... 😀
2 Guest(s)