August 20, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....23,00.html
För helvete!
"Skulle du kunna tänka dig en manlig lucia?"
January 28, 2003
aftonbladet for teh win... eller inte, fan va jag stör mig på dom...
bara jag som kommer att tänka på Nissene på Låven idag..
"Di ar so jevla politisktkorrekta att di har homonisser på låvet"
att ens ta upp frågan borde leda till inspärrning i ett 2 kvadratmeter stort, madrasserat rum...
August 20, 2001
PaiN wrote: Ännu en klockren Aftonbladet-artikel.
Texten under bilden har inget med resten att göra, kanske är det någon stackare som just blivit vald till lucia som fått ryck...Jag skulle iofs kunna tänka mig Belgaren som lucia... Givetvis med en paintball-leksak i näven.
Stackars stjärtgos... oj Stjärngossarna :bgrin:
October 27, 2001
DiDi wrote: [quote=PaiN]Ännu en klockren Aftonbladet-artikel.
Texten under bilden har inget med resten att göra, kanske är det någon stackare som just blivit vald till lucia som fått ryck...Jag skulle iofs kunna tänka mig Belgaren som lucia... Givetvis med en paintball-leksak i näven.
Stackars stjärtgos... oj Stjärngossarna :bgrin:
Hehe 😀
February 21, 2003
PaiN wrote: [quote=Marcan-]Ogge är ju blond, han borde vara 😉
...och Catstyle har redan stjärngosse utstyrsel... 😉
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
October 28, 2002
STOPP!
nu har ni missat en grej.
Datorer funkar på ett visst sätt, om en dator ska räkna röster, så räknar den antal som ser likadana ut.
Eftersom ingen kan stava belgarhamatoan rätt, så kommer det bli olika. Han kan således inte bli röstad på.
Jag kan bidra med tomtenisse kandidat, Öwall. Mest för att anamma eran teori att det ska vara enkelt, catstyle har redan stjärngosse utstyrseln (som fö var en jävligt nice kommentar), belgahamydo det oskyldiga blonda utseendet, Öwall, tomte luvan, nisse-beetendet, allt faller på plats!
Nu skulle vi bara haft en *POLITISKT KORREKT UTTALANDE* till pepparkaksgubbe..
January 23, 2002
Appropå tomtar.
När jag var liten så en julafton så kom det en blå bil å stanna utanför vårt hus.
Från den kom det en tomte, han var alltså riktigt seriöst utklädd, och ringde på å fråga om vi visste var någon bodde, snacka om skumt.
Å då ska ni veta att jag var såpas liten så jag fortfarande hoppades att tomten faktiskt fanns och nån gång skulle komma till mig. :bgrin:
2 Guest(s)