August 20, 2001
HELIX wrote: [quote=BelGarath]Usch för techno!
Vem som helst kan göra en technolåt och tjäna några 100 tusen på den!
Det behövs ingen som helst talang bara ett mixer-program och massa ljudLyssna på folk med talang istället!
NER MED TECNHO! :arg: 👿
Beror ju lite på vilken techno man tänker på..
UNderground techno e coolt... kommersiell techno suger 😉
February 13, 2001
BelGarath wrote: Usch för techno!
Det behövs ingen som helst talang bara ett mixer-program och massa ljudLyssna på folk med talang istället!
NER MED TECNHO! :arg: 👿
Det är inte så bara.... Det är lätt att höra hur en låt är gjord nästan iaf. Jag gör alla mina ljud själv och det kan ta väldigt lång tid beror på hur bra man vill göra det. Jag har.... Jag ser techno som extrem synt musik.... Att göra techno/Rave är en talang.... Sphongle jobbar många år med sina skivor för att få dom 100% lika future sounds of london. Synth musiken kommer mer och mer till dagens musik.... De finns mycket skit musik med techno med och de finns i all musik.... Alla instrument kan härmas med synthar idag.... CLUB generen är ju en av världen mest poppade musik i dag.... Bla bla.... Endel låtar är bre endel mindre bra villken stil de än är....
January 7, 2003
Det behövs ingen som helst talang bara ett mixer-program och massa ljud
Om vem som helst kan det skulle alla vara rika. Du kan ju spela in en låt då och sälja den, sedan länka hit den så vi får höra 😉
October 28, 2002
Nej, det tror jag inte :bgrin:
prova iaf denna skiva, _kan_ vara ngt som du gillar ev;
June 13, 2001
Lets make one thing straight:
Techno är varken BBE- Etnica eller någon av dom ni skrivit... Inte ens U96 är techno... En polar gör techno .. ladda ner å lyssna så ni vet vad TECHNO är förnåt... (ha som att kalla MArcoolio för hip-hop eller gangsta rap för faen)
http://student.sofe.nu/da02nij...../music.htm <--- DÄR = TECHNO
June 28, 2001
kottetrance wrote: Lets make one thing straight:
Techno är varken BBE- Etnica eller någon av dom ni skrivit... Inte ens U96 är techno... En polar gör techno .. ladda ner å lyssna så ni vet vad TECHNO är förnåt... (ha som att kalla MArcoolio för hip-hop eller gangsta rap för faen)http://student.sofe.nu/da02nij...../music.htm <--- DÄR = TECHNO
shit kallar du det techno ? bläh, det kallar jag "insane monotone electronic music"
June 13, 2001
ok en sida till med TECHNO
http://www.scorpio.twoj.pl/
October 28, 2002
ska ni lyssna på techno dra igång ngn gammal kraftwerk 😉
kottetrance. du får inte glömma att mindre insatta anser att techno trance är samma sak 😉
"vaddå vilken sorts trance lyssnar jag på!?!?! TRANCE?!" :bgrin:
det dom menar är väl ngt mellan melodiskt och dance 😉
lite mainstream så att säga 😉
May 23, 2001
Hauk wrote: ska ni lyssna på techno dra igång ngn gammal kraftwerk 😉
kottetrance. du får inte glömma att mindre insatta anser att techno trance är samma sak 😉
I min dator finns en mapp som heter Techno, Trams, Euro 🙂
November 26, 2002
Hauk wrote: ska ni lyssna på techno dra igång ngn gammal kraftwerk 😉
Haha! Det är mig du pratar om. Jag hör inte skillnad på två artister/grupper eller vad man ska kalla dem.
finns det något bra samlingsnamn för all sorts sån musik??
jag brukar säga "Lasermusik"... går det bra??
August 20, 2001
Köp skivan Tecno För Hela Familjen... där har ni techno som den är på riktigt... väldigt upprepande om vi säger så och konstiga ljud... 😉
kottetrance wrote: http://student.sofe.nu/da02nij...../music.htm <--- DÄR = TECHNO
Lite för lite konstiga ljud 😉
1 Guest(s)