June 19, 2003
Starscream wrote: http://www.skycom.org/newsread.....newsid=178
Lyssna på den =)
HAHAHAHAA!!!!!!! kan inte sluta skratta!!!
November 22, 2003
Mind: Nja, kan nog med säkerhet säga att "chocken" inte har infunnit sig än. Ibland skriker jag till "Fan, jag har juh körkort nu." Men jag gissar på att det kommer när min första bil står på tomten. (andra om man räknar med volvon jag hade och körde skiten ur)
Jag får låna morsans Seat. Inte mkt att hänga i julgranen med, men den tar mig dit jag vill.
Starscream: Tackar! 😀
marcus: Haha, har faktiskt planer på att vara fyllechaffis när det är Basebo-Festivalen. Långt för berga-borna att gå (drygt 3 km), så dom betalar nog en slant för att få skjuts.
Vamp: Tackar!
Tar det faktiskt rätt så lugnt. På enstaka ensliga vägar blev det aningens över hastighetsbegränsningen. Men det var bara för att den sträckan ger en kill i magen i hög fart med alla upp och nedförsbackar. :bgrin:
Btw, min polare fick böter samma dag som han fick körkortet. :-$
February 1, 2002
Odehn wrote:
Btw, min polare fick böter samma dag som han fick körkortet. :-$
Heh.. då gör man det bra.. jag har inte fått böter på de 3 år jag haft lappen, förutom en gång på dh då polaren parkera helt mongo, men då beslutade jag/vi att hjälpa och dela på det.
Nära har jag varit många gånger dock, alltid fortkörningar.. 😕 så förbaskat tråkigt o köra sakta på bra vägar.
November 16, 2002
Grattz man
appropå att torska körkotet hade en snubbe i min pluton som verkligen inte ville vara kvar så han påstod att han hade feta problem med sina knän o skulle hämta gamla läkar journaler.. så sagt o gjort snubben drar hem o fixar journaler och blir avskriven sin vpl o så på vägen hem i ett av den snubbens kortaste glädje rus ilar hem i 140 på 70 vägen o helt plötsligt så ser han en volvo kör om honom o trycka ut en STOPP skylt genom rutan FAN där rök han kort som förövrigt bara var 2 veckor gammalt 😛
3 Guest(s)