September 15, 2001
June 18, 2001
Tja du, det beror väl på om du vill gör a lumpen eller inte.
Jag gjorde den inte genom att tyckta att vildmarksliv är töntigt, och skulle aldrig få för mig att ens tälta utomhus vid samtal med Psychot.
Dessutom fejkade jag mig till 0.2 i syn!!! D.v.s jag skulle missa Usama Bin Laden om jag så hade ett avsågat hagelgevär tryckt mot hans huvud!
August 16, 2001
On 2001-09-28 15:50, oxygenial wrote:
Tja du, det beror väl på om du vill gör a lumpen eller inte.Jag gjorde den inte genom att tyckta att vildmarksliv är töntigt, och skulle aldrig få för mig att ens tälta utomhus vid samtal med Psychot.
Dessutom fejkade jag mig till 0.2 i syn!!! D.v.s jag skulle missa Usama Bin Laden om jag så hade ett avsågat hagelgevär tryckt mot hans huvud!
He, du är faktiskt riktig rolig du..
July 21, 2001
On 2001-09-28 15:35, CreaTioN wrote:
1 månad kvar till mönstring! 😀Några bra förslag på vad man skall ägna sig åt där!?? (ärligt nu!, vad!??)
bli jägare.. lagom ansträngande!
jag blir bevakningsgruppchef.. rätt bra post faktiskt! nöjd är jag också.. skall bo i såtenäs, F7, och det skall tydligen vara fint. sen är ju det typ den största flygbasen så lite kul får man ju ha där
//Christian
June 17, 2001
Mr.WIGGER Slapp skiten. Började jobba och tjäna pengar och hade köpt en nice bil när alla polarna var klara med skiten 😀
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)