December 7, 2001
Tyrfing wrote: Lekat inne jag med i 2,5 av tio månader, På s1 föresten men jag skulle inte ha unvikit att göra lumpen om jag kunde man träffar skyst folk och det är jäkligt kul vid tillfällen som väger upp det hela, har inga klockor som ringer heller.
Ps Lumpen är som ett morgon stånd, jlångt hårt och totalt meningslöst 😀
TOTALT meningslöst är de väl inte 🙄 iaf inte morgonståndet :bgrin:
January 9, 2001
tc_ wrote: [quote=Boink]bah .... flickor 🙂
Gjorde 14månader på en liten ö i Karlskrona ... 88-89
Men eftersom det finns killar där alltid så slipper jag repmånader 🙂
ehh. du e väl inte glad för pojkar? :spy:
Nej det e jag inte 🙂
Kanske ska förtydliga mig 🙂
Eftersom där alltid finns värnpliktiga på den tjänsten ...
hela dygnet, året runt.
Så slipper jag repmånad
July 9, 2003
Gueno wrote: [quote=Mind][quote=Gueno]Min farsa fick sitta i kurran i 3 dagar..
Han skulle vakta grinden.
Då häcktar han av den och går iväg med den..
Offesern blev inte så glad..
Men vaddå.. han vakta den ju eller hur.
gick han ivä'g med grinden ?
Ja.. det var en mindre grind.
makalöst bra gjort..... du får ge fassan din beröm från mig.... 🙂
November 26, 2002
Ogrebeast wrote:
När vi 81:or mönstrade för några år sen hade en klasskamrat till mig bestämt sig för att han skulle slippa lumpen. Han maskade på alla prov och fick t ex 2:a i styrka och en massa andra skräpvärden som en 12-åring skulle klara av.
Vad säger du?! Jag fick en tvåa i styrka =)
February 21, 2003
Öwall wrote: [quote=Ogrebeast] När vi 81:or mönstrade för några år sen hade en klasskamrat till mig bestämt sig för att han skulle slippa lumpen. Han maskade på alla prov och fick t ex 2:a i styrka och en massa andra skräpvärden som en 12-åring skulle klara av.
Haha, säkert. Tjejer brukar få 2:a
June 17, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Öwall][quote=Ogrebeast] När vi 81:or mönstrade för några år sen hade en klasskamrat till mig bestämt sig för att han skulle slippa lumpen. Han maskade på alla prov och fick t ex 2:a i styrka och en massa andra skräpvärden som en 12-åring skulle klara av.
En kompis till mig fick oxå en 2a... det e en snubbe.. ingen tjej...=)
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Öwall][quote=Ogrebeast] När vi 81:or mönstrade för några år sen hade en klasskamrat till mig bestämt sig för att han skulle slippa lumpen. Han maskade på alla prov och fick t ex 2:a i styrka och en massa andra skräpvärden som en 12-åring skulle klara av.
hehe
Hon sa att jag skulle prata med inskrivningsförrättaren, så kunde jag få göra det igen om det behövdes =)
men men, jag fick sambandsgruppchefsutbildningen ändå, trots att den krävde en trea.
Jag fick iallafall full pott på provet.
Psykologen sa att hon aldrig hade sett ett så bra resultat någonsin.
December 5, 2001
Vill ni uppleva nya vyer så rekommenderar jag att försöka komma in på något fartyg i flottan. Jag var på en robotbåt, vi åkte bl.a till Polen, Gotland, diverse ställen på både väst- och ostkusten. Sen fick vi ett skarpt uppdrag också, sekretessbelagt tyvärr men kan säga att vi var väldigt nära att kränka ryskt territorium, jag tror vi kanske gjorde det också iom att vi fick en tillsägelse av dem :bgrin:
Synd bara att man som egenskap av motorman aldrig fick se kanonen skjuta :arg:
2 Guest(s)