June 30, 2001
kadaifi wrote: hahaha 9st svar men ingen som stĂ€ller upp hahahah ni e skitballa !! nej allvar asĂ„ de e ingen skĂ€mt pallar nĂ„n hjĂ€lpa mig fixa en fett prezz till min lunar ?? asĂ„ ja fattar noll om lunar đ
mvh Kadafi
Hur gammal Ă€r du egentligen? Börja med att anvĂ€nda riktig svenska sĂ„ kanske du fĂ„r hjĂ€lp. LunarsprĂ„ket Ă€r sĂ„ jĂ€kla irritierande att lĂ€sa đż
August 7, 2003
kadaifi wrote: Hej !
Kan nÄn hjÀlpa mig fixa min prez pÄ lunarsorm ?? om nÄn pallar ??
den ultimata pressen wrote: HEJ JAG ĂR EN FLICKA PĂ 20 Ă R FRĂ N DJURSHOLM. JAG BRUKAR TA HEM OSKULDER FRĂ N LUNAR, PILLA IN PINGPONGBOLLAR I *censur* OCH LĂ TA DEM FĂRSĂKA KNULLA MIG. ANDRA ROLIGA AKTIVITETER JAG TYCKER OM ĂR ATT DRICKA FOLKĂL OCH LYSSNA PĂ DUNKA-DUNKA. GE MIG PRO OCH DU FĂ R MIG.
Vassego, du behöver ej tacka.
Men seriöst, skriv bara nĂ„t om dig sjĂ€lv. Skit i en massa "balla" fĂ€rger bilder och sĂ„nt. Lunar Ă€r skrivet sĂ„ att 14isar ska kunna lĂ€gga upp sina sidor, hur svĂ„rt kan det vara? Om du klarar skriva ett inlĂ€gg hĂ€r klarar du skriva en presentation pĂ„ Lunar. DĂ€rav all "diss" đ
November 25, 2003
February 12, 2002
GardenGnome wrote: Haha, den hÀr trÄden ser precis ut som om nÄgon har sprungit in naken med fullt stÄnd och vrÄlat i en myskristen församling.
Nja, de tycker jag mig minnas sÄg mer ut sÄ hÀr.
------------------------------------
| :voo: | :voo: | :voo: | :voo: | :voo: | :grÄt: |
| :voo: | :voo: | =P~ | :voo: | :voo: | :voo: |
| :voo: | :voo: | :voo: | :voo: | :-k | :voo: |
| 8-[ | :voo: | :voo: | :voo: | :voo: | :voo: |
| :voo: | :cy: | :voo: | :voo: | :voo: | :-s |
| :voo: | :voo: | :voo: | [-X | :voo: | :voo: |