August 19, 2001
Titta detta.
Är de inte underbart vad man kan göra med hjälp av en dator?
http://milit.mine.nu/lunarbruden.jpg
Bara för att jag händelsevis råkade stöta på denna bild betyder inte att jag håller på med Lunar,bara satt ni ej får några konstiga tankar.
August 19, 2001
De konstiga tankarna hoss vissa har redan börjat.
Jag är för de första inget flum på 14 år som kallars sig cool före.
Om de nu finns en sånn eller om du bara jävlas. Så ska jag iaf ta ett rigält snack med killen som har snott mitt namn.
Fast jag tror du jävlas va?
Fyller 16 om 17 dar BTW
May 9, 2001
Dree-Q wrote: hon till vänster var finare jue! 😛
Jo, den vänstra bilden är ju bättre. "Sötare" på den bilden.
På den högra ser hon ju så otroligt översminkad ut. Läpparna ser ju lite väl stora ut.
Nä, den vänstra bilden är mycket bättre. Usch, jag kommer väl åka dit för "barnporr" när jag skriver så här. Jag är ju snart 30.
Hur gammal kan hon vara? 14 - 16 år kanske?
November 6, 2001
Jodå, hon till vänster är finare. Dom har ju en ny brud på framsidan nu, som också är lite söt. Förutom då att hon har en lunar-topp och en 3310. Kan det bli mer fjortis?
Förlåt förresten att jag är 14 år. Det är inte mitt fel. Det ska jag ändra på om fyra månader och en vecka. Längtar hårt.
Jag tar starkt avstånd från allt som har med fjortis-kulturen att göra.
July 18, 2001
fjortis är inte något man bara blir när man har fyllt 14 utan man gör sej till en fjortis, genom smink och dyl.
BTW är Anna som lunarbruden heter med i en "spela badminton" tidning som jag har och då är hon inte riktigr lik nån av bilderna, typ nått mittimellan..
Ang. hennes ålder så står inte det men hon gick sista året på sam. ekonomi när tidningen trycktes och det var nån gång innan sommarlovet tror jag.. Hon säger också att det finns lite folk i hennes ålder på lunar men de flesta är tonåringar.. alltså är hon över 19år..
November 19, 2001
De har inte gjort midjan smalare! det ser man om man lägger lägger bilderna ovanpå varandra i tex photoshop. Jag gjorde en bild som är ett mellanting av de båda bilderna och den blev enligt mig snyggare än vad de andra två bilderna är..
har ingen stans att lägga upp den... men om nån vill se så säg till..
1 Guest(s)