March 6, 2003
hej...
just nu är jag uttråkad men ändå... Är det sant att lunarstorm skall börja betala bara för att man är medlem där...?
Detta frågar jag bara för skojs skull 😉
April 10, 2001
Ta betalt eller inte, detta är inte en nyhet som hör hemma i nyhetsforumet.
Dessutom så är det bara nyhetsskribenterna som skapar trådar i denna del av forumet. Vi andra får gärna skriva inlägg i deras trådar.
Läs reglerna för nyhetsforumet
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=34462
Denna flyttas till allmänt.
June 13, 2001
Att dom lägger av för att lunar ska ta betalt??? ..
tror inte det... alla fjortisar i sverige har minst en mobil telefon var, och vilka betalar räkningarna?? .. Föräldrarna såklart.. och vilka kommer i så fall att betala lunar?? .. Föräldrarna såklart.. finns ju tillochmed fjortisar som chattar med SMS på TEXT TV!!!!!!
April 20, 2002
Det är sällan jag ser fjantiga tonåringar där inne nu för tiden.
Tycker det är fler barnsliga inlägg här i forumet faktiskt.
Och det är bara att kolla på de där småbilderna på förstasidan så ser man nästan aldrig någn under 17 längre.
Det har verkligen ändrats väldigt mycket, attityd och sättet att utforma sina egna sidor där....trevligt tycker jag...=)
*edit
Fan att jag slösade mitt 1000:e inlägg på den här tråden....=(
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 22, 2000
Fr@ggy wrote: hej...
just nu är jag uttråkad men ändå... Är det sant att lunarstorm skall börja betala bara för att man är medlem där...?
Detta frågar jag bara för skojs skull 😉
Nej de är inte sant att dom ska börja ta betalt. Därimot har dom ju fixat och grejjat skit mycket på senaste för att få mer pengar, t.ex nu kan du byta nick där var 4:e månad för 15:- Du kan ha pro som kosta 20:- och massa andra grejjor. Allt för att folk tycker de går slött.
1 Guest(s)