March 15, 2002
ftp://hififorum:musik@hififoru.....rstorm.avi
tragiskt :cy:
August 10, 2003
July 13, 2002
caged wrote: Det är inget fel med lunarstorm. Använder det för att hålla kontakt med folk. Iofs så hade jag klarat mig utan dem men ändå...
´
Jo det är det. Asså inget illa menat mot dig men det är nått fel på lunar. Blir så less på alla jävla 14-åringar med komplex som hänger där för att bekräfta sig själva, ja du är jätte söt, å va snäll du är... ta mig i "(&)(#(#/! JÄVLA RUTTNA SKIT!
July 8, 2003
Elias667 wrote: [quote=caged]Det är inget fel med lunarstorm. Använder det för att hålla kontakt med folk. Iofs så hade jag klarat mig utan dem men ändå...
´
Jo det är det. Asså inget illa menat mot dig men det är nått fel på lunar. Blir så less på alla j**la 14-åringar med komplex som hänger där för att bekräfta sig själva, ja du är jätte söt, å va snäll du är... ta mig i "(&)(#(#/! JÄVLA RUTTNA SKIT!
Jo, men saken är den att många kompisar håller jag kontakt med via Lunar, använder inte alls lunar i övrigt utan det är bara mail och gästboksinlägg som gäller. Hatar också fjortisar men de brukar inte störa mig...
January 4, 2001
Öwall wrote: det blir ju vad man gör det till
Så sant...
Dom flesta som hatar lunar hatar stället för alla fjortisar... och för att ni har märkt att det är en massa fjortisar så antar jag att ni tar kontakt med dom... hmmm...
Jag tycker fan det nästan har blivigt som en trend att säga att lunar suger... säg en 14årig finnig CS spelare som kan stå upp å säga att lunar är bra... ingen det vågar han inte... då blir han mobbad... haha...
lunar e ju najs som fan att kolla upp brudar på...
1 Guest(s)