July 8, 2003
Coore wrote: [quote=Öwall]det blir ju vad man gör det till
Så sant...
Dom flesta som hatar lunar hatar stället för alla fjortisar... och för att ni har märkt att det är en massa fjortisar så antar jag att ni tar kontakt med dom... hmmm...
Jag tycker fan det nästan har blivigt som en trend att säga att lunar suger... säg en 14årig finnig CS spelare som kan stå upp å säga att lunar är bra... ingen det vågar han inte... då blir han mobbad... haha...
lunar e ju najs som fan att kolla upp brudar på...
Woho!! En Admin som håller med mig! Tolkar jag det som iaf. =)
<---- är bäst! =)
February 12, 2003
Coore wrote: [quote=Öwall]det blir ju vad man gör det till
Så sant...
Dom flesta som hatar lunar hatar stället för alla fjortisar... och för att ni har märkt att det är en massa fjortisar så antar jag att ni tar kontakt med dom... hmmm...
Jag tycker fan det nästan har blivigt som en trend att säga att lunar suger... säg en 14årig finnig CS spelare som kan stå upp å säga att lunar är bra... ingen det vågar han inte... då blir han mobbad... haha...
lunar e ju najs som fan att kolla upp brudar på...
LUNAR ÄR BRA...så då var det sagt =) ne men allvarligt....visst språket på lunar är så drygt men som vissa redan har nämt så är det ett väldigt bra sätt att hålla kontakt med sina vänner! Själv återupptog man vänskapen med några gamla polare som jag hade varit utan i 6 månader å det var lunars förtjänst!
February 12, 2003
BelGarath wrote: jag kör på Playahead.com...det är en ANING mindre töntigt...
Ja kör på helvetet också
http://www.silverplanet.se har en massa datorreklam så det passar ju oss på NH =)
January 4, 2001
BelGarath wrote: jag kör på Playahead.com...det är en ANING mindre töntigt...
Ja kör på helvetet också
okej.. men nu är det ju så att lunar är störst... och det är ju perfekt nu när skolan har startat och det har kommit en massa nya söta tjejjer... det är ju rätt simpelt att kolla upp dom via lunar...
Men visst.. självklart tycker jag oxå att det är fjantigt med att det ska vara så pluttinuttigt allting.. men jag bryr mig inte så mycket om det...
August 20, 2001
Coore wrote: [quote=BelGarath]jag kör på Playahead.com...det är en ANING mindre töntigt...
Ja kör på helvetet också
okej.. men nu är det ju så att lunar är störst... och det är ju perfekt nu när skolan har startat och det har kommit en massa nya söta tjejjer... det är ju rätt simpelt att kolla upp dom via lunar...
Men visst.. självklart tycker jag oxå att det är fjantigt med att det ska vara så pluttinuttigt allting.. men jag bryr mig inte så mycket om det...
Exakt! 😉
November 16, 2002
Coore wrote: [quote=Metz]Asså Måste man vara med i nån comunity...är man ball då har alldrig fattat det där...hade lunar ett tag men det sög balle
räcker det inte med detta underbara forum?? 😀
Jo, men Metz.. vissa av oss vill få kontakt med det motsatta könet oxå.. 😉
hehe jag föredrar faktiskt det traditionella sättet att skaffa flikker men men
1 Guest(s)