September 5, 2001
...varför bry sig om vad andra sysslar med på nätet. Vad tror ni lunare säger om de som hänger på nordichardware?...har man svårt för att vara social så är lunarstorm skitbra(behöver inte betyda att man inte är social för att man har lunar)...sen är det väl bra om man inte vill ha ICQ eller sitta på IRC.
October 28, 2002
Alltså, det är mer imagen över det hela.
"KOLLA" "MOBBEGODIS" mm mm
Sitta och träffa folk över nätet är väl ingen mening, om något lunar skulle vara bra till är om man har mkt "IRL" kompisar där som man kan skicka meddelanden till.
Nordichardware lär man sig ju iaf lite saker på.
February 12, 2003
Öwall wrote: [quote=x-per][quote=Hauk] Sitta och träffa folk över nätet är väl ingen mening,
Hahahahahahhaahhahahahahahahhahahah och vad fasen tror du att du gör på NH då?? hahahahahahah bra kommentar hauk!
Hauk wrote: Nordichardware lär man sig ju iaf lite saker på.
Eh det kan man väll göra på lunar också!
Lunars "DISKUS" är ju mer omfattande än NH forumet i alla fall!
October 28, 2002
Ja, men vad är det för folk som hänger där? "DISKUS".. bara namnet..
Och hur mycket vettig kunskap man får ut av det är jag tveksamt till..
Jag visste ingenting om datorer när jag kom hit för ett år sen, finns fan inga gränser för hur mycket jag lärt mig på NH.
Och jag har haft lunarstorm för 2-3 år sedan, jag lärde mig fan inte särskilt mycket.
February 12, 2003
Hauk wrote: Ja, men vad är det för folk som hänger där? "DISKUS".. bara namnet..
Jag visste ingenting om datorer när jag kom hit för ett år sen, finns fan inga gränser för hur mycket jag lärt mig på NH.
Och jag har haft lunarstorm för 2-3 år sedan, jag lärde mig fan inte särskilt mycket.
Förresten vem har sagt att man måste lära sig något på lunar?
Lunar är till för sociala angagemang (stava???) såsom att snacka med sina vänner som man har IRL så jag förstår inte vad erat problem gentemot lunar är! Med hjälp av lunar så fick jag åter kontakten med några gamla klasskompisar som jag inte hade träffat på 6 månader och nu är vi hur grymma polare som hellst och det är tack vare lunar så a nej jag fattar inte erat argument!
October 26, 2003
Hauk wrote: Ja, men vad är det för folk som hänger där? "DISKUS".. bara namnet..
Jag lär mig inte heller särskilt mycket av att vara på lunar.. men jag jämnför dock inte Nh och Lunar.. på Lunarstorm håller ja kontakt med mina kompisar (som man kanske inte vill ringa varje dag)
och om du tar dig tid att kolla diskus på Lunar så finns det säkert en del seriösa ämnen osv.. men men.. som sagt.. NH och lunar.. de går inte jämnföra på de viset.. 🙂
October 28, 2002
X-per jag säger ju att jag ogillar lunar pga imagen, vad är det du inte förstår?
Jag har aldrig sagt att man måste lära sig något, jag tyckte det var syftet med NH, du sa att man lärde sig saker på "lunar", det gör man inte.
Jag har ganska många polare som har Lunarstorm, bara det att jag kan snacka med dom via MSN istället, så för mig fyller det ingen större funktion.
February 12, 2003
Hauk wrote: X-per jag säger ju att jag ogillar lunar pga imagen, vad är det du inte förstår?
Jag har aldrig sagt att man måste lära sig något, jag tyckte det var syftet med NH, du sa att man lärde sig saker på "lunar", det gör man inte.
Jag har ganska många polare som har Lunarstorm, bara det att jag kan snacka med dom via MSN istället, så för mig fyller det ingen större funktion.
Jo jag förstår att det är imagen!
Men vet du inte vem det är som har skapat den imagen?
Jo sånna som inte vågar vara sig själva och har dåligt självförtroende så att dom tror att deras "kompisar" kommer att nobba dom bara för att dom har lunar!
Ok vad gör du om dom inte är online på MSN då?
Jo då är det lättare att skicka ett mejl till dom på lunar så att dom ser det nästa gång dom kommer online!
2 Guest(s)