Lunarstorm galleri?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Lunarstorm galleri?
Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 3, 2005 - 1:39 am
sp_Permalink sp_Print

https://www.nordichardware.se/galleri/

Bra drag i ponnyforumet?

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
930497
August 3, 2005 - 1:43 am
sp_Permalink sp_Print
[Image Can Not Be Found]

:)R
:)R :)R :)R :)R :)R

Helix
Member
Medlem
930499
August 3, 2005 - 1:47 am
sp_Permalink sp_Print

Den bästa är ändå:
[Image Can Not Be Found]

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
930502
August 3, 2005 - 1:52 am
sp_Permalink sp_Print

förstår inte. Vad går denna tråden ut på? vet att de har nått me lunar o göra kanske, men vad?

Helix
Member
Medlem
930505
August 3, 2005 - 1:55 am
sp_Permalink sp_Print

Vad gör sminkpojken i ett datorgalleri? Även om det är i övrigt så är det väl inte rätt ställe att fläka ut sig på..

p4zz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 548
930507
August 3, 2005 - 2:51 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Vad gör sminkpojken i ett datorgalleri? Även om det är i övrigt så är det väl inte rätt ställe att fläka ut sig på..

HAHAHAHHAH!!

Shinji
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 631
930511
August 3, 2005 - 4:31 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: https://www.nordichardware.se/.....bild01.jpg

:)R :)R :)R :)R :)R

Inlägget i kombination med bilden fick mig att brista ut i gapflabb. *Asg* laugh

EDIT: Sitter fortfarande och skrattar. Obetalbart! laugh

padda
Member
Medlem
Forum Posts: 2163
930544
August 3, 2005 - 8:46 am
sp_Permalink sp_Print

nh goes hotornot

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
930557
August 3, 2005 - 9:44 am
sp_Permalink sp_Print

Det är bergis bilderna Hugge tog på DH...

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
930562
August 3, 2005 - 9:50 am
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: förstår inte. Vad går denna tråden ut på? vet att de har nått me lunar o göra kanske, men vad?

Har du problem med läsförståelsekunskaperna? Det är inte första gången du skriver "öhh börje ja fattar inte va menar ni grabbar öööhh?" laugh
Du kanske ska testa att läsa tråden en gång till så du hajar istället för att posta att du inte fattar 😉

Förresten så tycker jag ni ska fortsätta pumpa in sköna bilder i galleriet så man kan få sig ett nytt garv imorn :bgrin:

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
930566
August 3, 2005 - 9:57 am
sp_Permalink sp_Print

Alltså, det här är bara läskigt...
Kolla bara på den här jävla muppen:
[en gång i tiden fanns här en bild]

Edit av ViU

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
930591
August 3, 2005 - 10:43 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Alltså, det här är bara läskigt...
Kolla bara på den här j**la muppen:
[en gång i tiden fanns här en bild]

Oavsett vad ni tycker om galleriet så får ni INTE kommentera enskilda bilder på personer på detta sätt. Trodde någon som har 7000+ inlägg borde veta detta men har just fått motsatsen bevisad.

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
930600
August 3, 2005 - 10:57 am
sp_Permalink sp_Print

Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
930627
August 3, 2005 - 12:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.

Nä, men i allra högsta grad underhållande :p

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
930653
August 3, 2005 - 2:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: [quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.

inte för den som blir utsatt, titta black lights avatar, ha ha fan va bögig!, kul va?

inte alls.

CoLiC
Member
Medlem
930671
August 3, 2005 - 2:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=Black_light][quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.

inte för den som blir utsatt, titta black lights avatar, ha ha fan va bögig!, kul va?

inte alls.

Jag tror du missade en vital sak. Det här är nämligen ett Hårdvaruforum, med tillhörande Hårdvarugalleri. Om du börjar skylta med din egen "hårdvara" där så får du faktiskt utstå fingrarna och skratten.
Om folk vill ha "korrekta" betyg, spring till snyggast.se och vik ut er (glöm inte att framhäva bröst/sexpack, samt framstå som det största mest lösaktiga ludret i sverige så gott du kan, annars kommer du ingen vart)

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
930677
August 3, 2005 - 2:56 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Nomic][quote=Black_light][quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.

inte alls.

Jag tror du missade en vital sak. Det här är nämligen ett Hårdvaruforum, med tillhörande Hårdvarugalleri. Om du börjar skylta med din egen "hårdvara" där så får du faktiskt utstå fingrarna och skratten.
Om folk vill ha "korrekta" betyg, spring till snyggast.se och vik ut er (glöm inte att framhäva bröst/sexpack, samt framstå som det största mest lösaktiga ludret i sverige så gott du kan, annars kommer du ingen vart)

😀 underhållande inlägg, men tyvärr missade jag inte det, det är moderatorernas jobb att ta bort sånt dom är olämpligt, inte vårat att påpeka det och tracka på dom, och regeln om personangrepp faller _även_ för dessa personer ... även ifall du föraktar dom. Tyvärr, så är det, hur gärna du än vill mobba dessa "lösaktiga luder". Tycker en hel del personer här inne tar allt för mycket rättigheter för sig för att dom har fler inlägg och äldre medlemskap än andra medlemmar. Men det är ju bara min åsikt 😉 .

F.Ö: jag visste inte ens NH hade ett galleri innan detta 🙂

CoLiC
Member
Medlem
930682
August 3, 2005 - 3:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=CoLiC][quote=Nomic][quote=Black_light][quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.

inte alls.

😀 underhållande inlägg, men tyvärr missade jag inte det, det är moderatorernas jobb att ta bort sånt dom är olämpligt, inte vårat att påpeka det och tracka på dom, och regeln om personangrepp faller _även_ för dessa personer ... även ifall du föraktar dom. Tyvärr, så är det, hur gärna du än vill mobba dessa "lösaktiga *prostituerad*". Tycker en hel del personer här inne tar allt för mycket rättigheter för sig för att dom har fler inlägg och äldre medlemskap än andra medlemmar. Men det är ju bara min åsikt 😉 .

F.Ö: jag visste inte ens NH hade ett galleri innan detta 🙂

Tyvärr så kan du inte klassa att skratta åt en bild som ett personangrepp, möjligtvis om jag hade kommenterat vad jag skrattat åt under eller nått, men nu gjorde jag ju inte det. Jag kunde ha skrattat åt bilden av ett flertal olika anledningar.

Och sen tror jag inte att regeln om personangrepp gäller dem heller, eftersom vi dagligen angriper kända profiler och kommenterar deras brister. Nu håller säkerligen inte moderatorerna med mig, men det är ju för att det råkade hända på deras bakgård, även om det var en händelse i klass med vad vi utsätter Linda skugge för då hon kläcker ur sig något, och där klagar ingen.

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
930832
August 3, 2005 - 9:41 pm
sp_Permalink sp_Print
[Edit] Här fanns en gång i tiden en länk till en bild [/Edit] Jag mår inte bra nu! :cy:

Hon knäcker många av de som tidigare nämnts
https://www.nordichardware.se/forum/sanningen-bakom-bild-modell-storre-vt118153.html

Edit av ViU.

NH|Cezer
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 126
930916
August 4, 2005 - 8:21 am
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver! va har vi sagt om såna kommentarer!?!
alla ser vi olika ut och vi kan inte göra något åt det.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 331
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL