July 19, 2001
https://www.nordichardware.se/galleri/
Bra drag i ponnyforumet?
October 1, 2002
CoLiC wrote: https://www.nordichardware.se/.....bild01.jpg
:)R
:)R :)R :)R :)R :)R
Inlägget i kombination med bilden fick mig att brista ut i gapflabb. *Asg*
EDIT: Sitter fortfarande och skrattar. Obetalbart!
July 14, 2003
Black_light wrote: förstår inte. Vad går denna tråden ut på? vet att de har nått me lunar o göra kanske, men vad?
Har du problem med läsförståelsekunskaperna? Det är inte första gången du skriver "öhh börje ja fattar inte va menar ni grabbar öööhh?"
Du kanske ska testa att läsa tråden en gång till så du hajar istället för att posta att du inte fattar 😉
Förresten så tycker jag ni ska fortsätta pumpa in sköna bilder i galleriet så man kan få sig ett nytt garv imorn :bgrin:
December 25, 2000
Mean Machine wrote: Alltså, det här är bara läskigt...
Kolla bara på den här j**la muppen:
[en gång i tiden fanns här en bild]
Oavsett vad ni tycker om galleriet så får ni INTE kommentera enskilda bilder på personer på detta sätt. Trodde någon som har 7000+ inlägg borde veta detta men har just fått motsatsen bevisad.
July 14, 2004
Black_light wrote: [quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.
Nä, men i allra högsta grad underhållande :p
inte för den som blir utsatt, titta black lights avatar, ha ha fan va bögig!, kul va?
inte alls.
January 17, 2002
Nomic wrote: [quote=Black_light][quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.
inte för den som blir utsatt, titta black lights avatar, ha ha fan va bögig!, kul va?
inte alls.
Jag tror du missade en vital sak. Det här är nämligen ett Hårdvaruforum, med tillhörande Hårdvarugalleri. Om du börjar skylta med din egen "hårdvara" där så får du faktiskt utstå fingrarna och skratten.
Om folk vill ha "korrekta" betyg, spring till snyggast.se och vik ut er (glöm inte att framhäva bröst/sexpack, samt framstå som det största mest lösaktiga ludret i sverige så gott du kan, annars kommer du ingen vart)
July 14, 2004
CoLiC wrote: [quote=Nomic][quote=Black_light][quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.
inte alls.
Jag tror du missade en vital sak. Det här är nämligen ett Hårdvaruforum, med tillhörande Hårdvarugalleri. Om du börjar skylta med din egen "hårdvara" där så får du faktiskt utstå fingrarna och skratten.
Om folk vill ha "korrekta" betyg, spring till snyggast.se och vik ut er (glöm inte att framhäva bröst/sexpack, samt framstå som det största mest lösaktiga ludret i sverige så gott du kan, annars kommer du ingen vart)
😀 underhållande inlägg, men tyvärr missade jag inte det, det är moderatorernas jobb att ta bort sånt dom är olämpligt, inte vårat att påpeka det och tracka på dom, och regeln om personangrepp faller _även_ för dessa personer ... även ifall du föraktar dom. Tyvärr, så är det, hur gärna du än vill mobba dessa "lösaktiga luder". Tycker en hel del personer här inne tar allt för mycket rättigheter för sig för att dom har fler inlägg och äldre medlemskap än andra medlemmar. Men det är ju bara min åsikt 😉 .
F.Ö: jag visste inte ens NH hade ett galleri innan detta 🙂
January 17, 2002
Nomic wrote: [quote=CoLiC][quote=Nomic][quote=Black_light][quote=Marcan-]Håller med ViU, kanske inte världens schysstaste och sitta och tracka ner på folk som lagt ut sina bilder i galleriet.
inte alls.
😀 underhållande inlägg, men tyvärr missade jag inte det, det är moderatorernas jobb att ta bort sånt dom är olämpligt, inte vårat att påpeka det och tracka på dom, och regeln om personangrepp faller _även_ för dessa personer ... även ifall du föraktar dom. Tyvärr, så är det, hur gärna du än vill mobba dessa "lösaktiga *prostituerad*". Tycker en hel del personer här inne tar allt för mycket rättigheter för sig för att dom har fler inlägg och äldre medlemskap än andra medlemmar. Men det är ju bara min åsikt 😉 .
F.Ö: jag visste inte ens NH hade ett galleri innan detta 🙂
Tyvärr så kan du inte klassa att skratta åt en bild som ett personangrepp, möjligtvis om jag hade kommenterat vad jag skrattat åt under eller nått, men nu gjorde jag ju inte det. Jag kunde ha skrattat åt bilden av ett flertal olika anledningar.
Och sen tror jag inte att regeln om personangrepp gäller dem heller, eftersom vi dagligen angriper kända profiler och kommenterar deras brister. Nu håller säkerligen inte moderatorerna med mig, men det är ju för att det råkade hända på deras bakgård, även om det var en händelse i klass med vad vi utsätter Linda skugge för då hon kläcker ur sig något, och där klagar ingen.
May 1, 2005
Hon knäcker många av de som tidigare nämnts
https://www.nordichardware.se/forum/sanningen-bakom-bild-modell-storre-vt118153.html
Edit av ViU.
1 Guest(s)