April 20, 2002
Jag har Lunarstorm.
Har ju massa tjejkompisar jag snackar med dagligen där.
Eftersom största delen av folket här tror att endast 14-åriga tjejer har konton där så har det ju inte så bra rykte. Visst är många i Lunarcrew en samling dumhuven men det kan ju inte hjälpas. Man behöver ju inte ha kontakt med dem alls...:D
Mina tjejkompisar där är i åldern 18-27 och jag vill varken gå nedåt eller uppåt i åldern. Det behöver man inte heller eftersom det finns mååånga vackra och sexiga tjejer i min ålder där...:P
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 10, 2003
Tintin wrote:
Eftersom största delen av folket här tror att endast 14-åriga tjejer har konton där
så har det ju inte så bra rykte. Visst är många i Lunarcrew en samling dumhuven
men det kan ju inte hjälpas. Man behöver ju inte ha kontakt med dem alls...:D
Skulle bra gärna vilja veta varför du tycker det ? Känner nästan alla orginal LunarCrew nissarna.
Om du fått uppfattningen ifrån själva sidan kan jag förstå dig till en viss del kanske.
Men ändå, tar illa upp när folk talar illa om kompisar. Den enda som är lite excentrisk kanske är Rick.
Men han är riktigt trevlig om man lär känna honom lite (några öl eller så hjälper).
Sedan har du lite rätt i åldern. Medelåldern är faktiskt lite över 20år på det stället.
De flesta jag samtalar med har ingen egen dator och lunar erbjuder en kontaktbarhet som inte
skulle existera annars.
Sedan angående frågan om krångel så vet jag inte vad det kan bero på.
Dom håller på att fippla med hårdvaran ganska mycket nu så lite hicka i systemet
är att räkna med. Dom väntar in andra mysiga saker att installera snart med.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 20, 2002
Ctrl wrote: [quote=Tintin]
Eftersom största delen av folket här tror att endast 14-åriga tjejer har konton där
så har det ju inte så bra rykte. Visst är många i Lunarcrew en samling dumhuven
men det kan ju inte hjälpas. Man behöver ju inte ha kontakt med dem alls...:D
Skulle bra gärna vilja veta varför du tycker det ? Känner nästan alla orginal LunarCrew nissarna.
Om du fått uppfattningen ifrån själva sidan kan jag förstå dig till en viss del kanske.
Men ändå, tar illa upp när folk talar illa om kompisar. Den enda som är lite excentrisk kanske är Rick.
Men han är riktigt trevlig om man lär känna honom lite (några öl eller så hjälper).
Ja du har rätt, dumhuven var nog inte rätta ordet.
Men de som jag haft kontakt med(kommer inte alls ihåg namn) var varken trevliga eller tillmötesgående. De kanske hade en dålig vecka eller något, vad vet jag.
Får testa det där med öl om det blir något problem någon gång...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 12, 2003
*host, host* Tindy har lunar...:)
Kan ge er en länk om ni tjatar snällt... Och Hauk, om nån minns honom har en också... Den är ball...
http://www.lunarstorm.se/milla_gumman 😉
Ok, jag har också en, men jag har den till att mobba fjortisar, och det orkar jag inte med...:P
Helgon har jag också, men det är ungefär lika kul det...:-?
1 Guest(s)