October 10, 2001
Hörde just Lunarstormreklam på NRJ, de som gillar Lunarstorm får gärna göra det för mig men jag skulle vara tacksam om någon som håller på med det kan förklara för mig vad som är så kul. Har aldrig riktigt förstått det. :wide:
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-21 20:26 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-21 20:27 ]
July 21, 2001
On 2001-10-21 21:14, LeviAthaN wrote:
Jag har faktiskt ett konto på Lunar, men så seg som den jädra sajten är och sprängfylld med "snuttiga" 14-isar drar jag mig för att logga in mer än en gång i veckan lr nåt...!Börjar ärligt talat undra vad det är bra för egentligen... :hmm:
jag har också lunarstorm.. jag använde det en gång i tiden också! men inte nu.. bara kanske som du en gång i veckan eller så.. en del har man ju kontakt med på det sättet också.
men en sak är det faktiskt bra till har jag kommit på.. ragga.. man är 18, hon är 16, hon ser bra ut, jag blir kåt, jag och hon träffas, vi blir en.
det var mycket snabbt och kanske lite överdrivet om hur man kan använda lunarstorm, men det går tro mig..
October 10, 2001
Enligt den nya radioreklamen ska man nu kunna använda mobiltelefonen för att kolla sin gästbok och för att lokalisera sina "lunarkompisar" på stan.
Har du mobil Levi?
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-22 18:02 ]
2 Guest(s)