October 10, 2001
On 2001-11-09 23:49, Tjoppen wrote:
Matte(Quaero), din j_ävla smörare!
Likadan @ NH som irl!*kjamas lite oxå!
Jag skulle hellre kalla det en god attityd men du har väl rätt till din åsikt antar jag.
wazone: För att tycka illa om någonting så måste man ju veta ungefär vad det är, jag har själv aldrig haft ett konto på lunarstorm men jag har varit inne på sidan och hört vänner berätta. Det vore ju dumt att förkasta någonting som man inte vet vad det är så jag förstår inte ironin.
June 17, 2001
On 2001-11-10 00:25, Jerry wrote:
On 2001-11-09 21:18, Thompa wrote:
Jerry..nöjd med din burk !??Nah, bättre ljudkort vill jag ha, lite minne vore fint också. Hurså?
Alternativet för er är #nordichardware eller ICQ !!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-11-10 01:02, LeviAthaN wrote:
Nu har jag anpassat min signatur lite... 😀
Nice killen
Jag visste att du var en riktig snuttis igentligen.
En riktig NH snuttis...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 13, 2001
On 2001-11-09 23:49, Tjoppen wrote:
Matte(Quaero), din j_ävla smörare!
Likadan @ NH som irl!*kjamas lite oxå!
Håller med!!!
Om han nu vill bli moderator så är det lika bra att öppna plånboken direkt!
Nu har jag iaf sett att alla inte är mesar på detta forum, ett par håller iaf med mig, synd för er andra!
August 13, 2001
On 2001-11-09 23:17, Iceman wrote:
Sen så har du själv sagt att du ofta viftar bort email bara för att du har ställt in den på ICQ adressen.. Kanske inte så smart.. (Dock smidigt så man direkt ser när man fått ett mail).
Jag har aldrig sagt till dig att jag viftar bort mejl på ICQ, för ofta är det svar på att jag fått nya inlägg i mina trådar här på NH vilket jag tycker är viktigt att följa upp!
Däremot när en del folk skriver mejl till min ICQ så visas det ingen text men jag ser vem avsändaren är. Då Iceman tar jag kontakt med den personen och frågar vad den ville. Men nu har jag inte fått något mejl varken till mina vanliga eller ICQ:n trots att ni tog bort ett inlägg utav mig i denna tråd. Men skit i det,,, anledningarna jag fått hittils har hela tiden bara handlat om typ för grovt språk.
October 10, 2001
On 2001-11-10 01:45, Zaver wrote:
Håller med!!!
Om han nu vill bli moderator så är det lika bra att öppna plånboken direkt!
Nu har jag iaf sett att alla inte är mesar på detta forum, ett par håller iaf med mig, synd för er andra!
Visst, kunde jag muta mig till en moderatorpost så varför inte? Då kunde jag hjälpa till att behålla forumet på det snuttiga sätt som de flesta vill ha det.
Och du kallar alla som inte tycker som dig för mesar. Är det en sådan stämning som du vill ha här på NH?
October 10, 2001
On 2001-11-10 11:53, Torden wrote:
Ni pratar om grovt språk..
Hur skulle det vara om man tog bort alla inlägg med särskrivningar i eller andra mer eller mindre grova fel i.Just det, då skulle det inte bli något kvar.
Jag förstår inte riktigt vad du menar.
Varför skulle alla inlägg med t.ex. särskrivningar tas bort? Det grova språket som det talas om här är ju i form av rena påhopp och sådant ska tas bort. Även om särskrivningar kan vara irriterande att läsa så behöver inte inläggen tas bort på grund av dem.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-10 11:59 ]
2 Guest(s)