June 17, 2001
On 2001-11-10 13:17, =JoNaZ= wrote:
jag har inte lunarstorm *är stolt*
Tror vi inte på.
Alla som reggar sig på NH får automatiskt ett konto på Lunarstorm.se
Tror att namnen bli
MegaSnutte(dittnamn)@nordichardware
Alltså
MegasnutteLeviathan@nordichardware
Eller
MegasnutteJoNaZ@nordichardware
:spy:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 10, 2001
On 2001-11-10 16:03, Zaver wrote:
Fan alla här är ju dumma i huvudet när det gäller sådana här saker, det går ju inte diskutera med er. Ni har väldigt bra kompetens inom datorer men den sociala biten brister för många utav er.
Skärp dig nu! Tycker du att man är socialt kompetent när man säger att andra är mesar för att de inte delar ens åsikt eller säger att "alla här är ju dumma i huvudet" av samma orsak?
Du är en av väldigt få här på forumet som faktikt tycker att vi ska tillåta personliga påhopp men vi andra är inte mesar eller dumma i huvudet för att vi inte delar den åsikten.
December 23, 2000
On 2001-11-10 16:03, Zaver wrote:
Fan alla här är ju dumma i huvudet när det gäller sådana här saker, det går ju inte diskutera med er. Ni har väldigt bra kompetens inom datorer men den sociala biten brister för många utav er.
Det är inte lite kaxigt att sätta sig upp emot ett helt forum...
Du är nästan lika kaxig som jag! 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN aka. SnutteLevi den 2001-11-10 16:21 ]
October 21, 2001
On 2001-11-09 23:17, Iceman wrote:
Zaver: Om det är så att du inte får någon anlending till varför dina inlägg har blivit editerade/borttagna så är det FEL. Moderatorerna ska meddela och ge en förklaring när dom gör sånt. Jag själv gör alltid det, och jag råkar veta på rak arm att jag har meddelat dig.
det är därför jag gillar det här stället så hårt. inte alls som en annan stor svensk datorsite, *hostar*, där jag blivit bannad, modererad, varnad, smutskastad och allmänt hatad av admins och moderatorer, utan så mycket som ett enda email...
August 21, 2001
hmmm jag har ett lunarstorm konto...
är väl inte särskilt stolt över det.. men skäms inte heller.. använder det i praktiskt syfte. Känner så många som använder det så det är lätt att få tag i folk där. Sen kan det ju vara kul att titta på lite unga flickor då och då.
Vill nån komma in och titta på min sida så är ni välkomna... inte för den e så välkomnande.. äsch.. strunt samma..
ha en fortsatt bra kväll allesammans.
July 14, 2001
hmm,, zaver kommer hata mig för detta.. ta det lugnt,, jag skojar bara med dig,,
Vem är det som har 180p+ på lunarstorm?? inte är det jag iallfall,, jag har inget konto
alla,, kolla in zaver@lunarstorm
ojojoj, va arg han kommer bli,, ;D
December 23, 2000
On 2001-11-10 18:03, Tomas wrote:
hmm,, zaver kommer hata mig för detta.. ta det lugnt,, jag skojar bara med dig,,Vem är det som har 180p+ på lunarstorm?? inte är det jag iallfall,, jag har inget konto
alla,, kolla in zaver@lunarstorm
ojojoj, va arg han kommer bli,, ;D
Frågan är ifall det verkligen är han...
December 23, 2000
Testar http://www.lunarstorm.se/leviathan
Nån som snodde det för mig...
July 14, 2001
buhuuhuhuh,, *ledsen*
nån snutte har tagit mitt kjamisnamn,,
http://www.lunarstorm.se/tomas
*kjamaj om*
June 17, 2001
Ok, jag bekänner kolla detta
http://www.lunarstorm.se/whackywigger
Jag kommer att få ångra att jag har det kontot och att jag berättade det för er.
Men kolla också hur mycket jag är där nu för tiden
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 11, 2001
ja har lunarstorm....
christian_h86 *stolt*
ne...har de bara för att....ja....ehh...hmm....öhh.....
*christian*
-----------------------------
min burk:
ASUS P3B-F Moderkort
PIII 500@500
192 sdram (pc100)
4gb+40gb
Geforce deluxe 256 med 32 ddrram
2 Guest(s)