February 11, 2001
On 2001-11-09 20:12, Zaver wrote:
Stämningen här på nordic hardware börjar allt mer likna den på lunarstorm, att allt ska vara så pluttinuttigt och vi förväntas krama allt och alla annars så blir inläggen editerade/borttagna. :hrm:
Varför NH? Varför?
Personerna här tål nog att höra mer än vad ni tror. Självklart ska "eyyy jag ska döda dig din j**la f*tta om jag inte får köpa ditt graffekort!" tas bort, men det finns en gräns där emellan som är acceptabel. Den som inte tål kritik bör ej yttra sig, alla tycker/tänker inte lika.
Du anar inte hur rätt du har asså. Ogillar lunarstorm starkt.. Som någon sade "Lönarschtörm" 😀 😀 😀
February 11, 2001
August 13, 2001
Många skriver att de inte har eller har lunarstorm, det är inte jag intresserad av. En del skriver hur myk de hatar lunarstorm, det är jag inte intresserad av. Det enda jag vill är att pluttenutt stämningen på lunarstorm inte ska sprida sig hit, jag har på sistonde märkt en sådan tendens.
April 1, 2001
On 2001-11-10 01:56, Zaver wrote:
On 2001-11-09 23:17, Iceman wrote:
Sen så har du själv sagt att du ofta viftar bort email bara för att du har ställt in den på ICQ adressen.. Kanske inte så smart.. (Dock smidigt så man direkt ser när man fått ett mail).Jag har aldrig sagt till dig att jag viftar bort mejl på ICQ, för ofta är det svar på att jag fått nya inlägg i mina trådar här på NH vilket jag tycker är viktigt att följa upp!
Däremot när en del folk skriver mejl till min ICQ så visas det ingen text men jag ser vem avsändaren är. Då Iceman tar jag kontakt med den personen och frågar vad den ville. Men nu har jag inte fått något mejl varken till mina vanliga eller ICQ:n trots att ni tog bort ett inlägg utav mig i denna tråd. Men skit i det,,, anledningarna jag fått hittils har hela tiden bara handlat om typ för grovt språk.
Ljuger du också ?
Jag skriver detta här för annars missar du antagligen det också..
Detta är ett utdrag på historyn mellan dig (zaver) och mig på ICQ.
Jag skrev:
You have sent a message!
jag skickade ett mail till dig igår.... inte läst det ?
Du skrev:
You have received a message!
det har inte kommit fram
du kan inte ha skickat till [i](zavers email)
jag har ju fyllt i min ICQ som mail på NH..
ahh.. det var den som jag tråkade trycka bort igår för jag fattade inte att det var ett "riktigt" mejl
om du har en kopia kvar så får du gärna sända den till (zavers email)
hej då[/i]
Alltså har du visst sagt det.. Inte mitt fel att du viftar bort email som du får.
Moderatorer meddelar när dom gör såna saker. Även jag...
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2001-11-11 02:06 ]
February 11, 2001
On 2001-11-10 22:36, Frolic wrote:
ja..
alla VET väl att jag HAR lunarstorm...
det är allmänt känt...
Förbannade unge. Har jag inte sagt åt dig att lägga av med den sidan 100 gånger. Jag spärrar den nu. Hatar skiten.
Förbenade Lönarschtörm som förvrider hjärnorna på våra stackars lammkött. Vad skall vi ha o leka med numera tror ni?
September 12, 2001
On 2001-11-10 16:03, Zaver wrote:
Fan alla här är ju dumma i huvudet när det gäller sådana här saker, det går ju inte diskutera med er. Ni har väldigt bra kompetens inom datorer men den sociala biten brister för många utav er.
Hallå grabben..vakna nu o skärp till dej..jag vill snarare påstå att det är du som verkligen har stora brister i din sociala kompetens för varför slänger du annars ut ett sådant inlägg att du vill få fritt spelrum för att förolämpa o hoppa på folk som inte tycker som du!!!
Skärp dej nu Zaver..alla tycker inte som du o om du inte fattar vår lilla ironi så måste jag be dej att fundera över hur du tänker..minns ett litet inlägg av dej där du sade att det det skulle vara synd om oss som inte höll med dej..vad menade du med det???
Nä kom ner på jorden nu o tänk efter..vi alla kan ha olika sorter av kompetens som oavsett vilket så måste man RESPEKTERA var o ens synpunkt på saker o ting..som sagt..kom in i matchen nu o sluta klanka över att folk int3e tycker o tänker som du..
Jag tänker fortsätta att tycka på mitt sätt o vill att andra ska fortsätta på sitt sätt..
Biters..tråden ska inte låsas tycker jag..snälla lås inte den nu..första gången jag ber att en tråd inte ska låsas men denna känns relevant.
September 15, 2001
On 2001-11-11 02:07, Mattias aka [NH]TheGhozt wrote:
On 2001-11-10 22:36, Frolic wrote:
ja..
alla VET väl att jag HAR lunarstorm...
det är allmänt känt...Förbannade unge. Har jag inte sagt åt dig att lägga av med den sidan 100 gånger. Jag spärrar den nu. Hatar skiten.
Förbenade Lönarschtörm som förvrider hjärnorna på våra stackars lammkött. Vad skall vi ha o leka med numera tror ni?
Ska han säga...Han har också lunarstorm...
http://www.lunarstorm.se/NH_TheGhozt
Mowahahhahahhahha
(syskonkärlek)
September 2, 2001
On 2001-11-11 13:24, Jerry wrote:
Hur kommer det sig att alla här som "inte" har Lunarstorm kan fjortisspråket? T.ex *kjama*, oxå, *tycka* och *hålla om*...
på IRC ( quakenet/dalnet ) icq.. osv .. håller med om att lunarstorm är en tvättäkta fjårtis site men det är inte det enda stället folk pratar fjårtis språket på _TYVÄRR_ ..
EDIT: oj! Mitt inlägg skickades iväg som en oljad TB 1,4 GHz!!
Samsung 30gig ATA100 7200rpm.
= AOpen HX08 =
[ Detta Inlägg ändrades av: KImma den 2001-11-11 14:28 ]
August 22, 2001
OKEJ BRYT!!!
Zaver... ge dig nu! Hur många communitys tror du att du kan kliva in och förändra om du
1. Inte råkar vara moderator
2. Skapare till sajten
3. Älskare till ovanstående
???
Vi ser vad du skriver... vi tackar för din åsikt... vi tar det till oss och begrundar: "hmm... är jag pluttig? vill jag vara det? har jag rätt att vara det?".. Svaret är tyvärr, tyvärr... att alla får vara hur de vill så länge de inte gör allt som står i reglerna!!! Jag förstår att det känns hårt... men så är livet på nätet. De finns säkert forum som sätter hårt mot de hårda... sök upp dem!
Lycka till!
February 11, 2001
Ska han säga...Han har också lunarstorm...
http://www.lunarstorm.se/NH_TheGhozt
Mowahahhahahhahha
(syskonkärlek)
Jovisst har jag det. Endast för prat med Lajnan. Hon är ju den enda som besökt mitt krypin.. Och sedan så var det ju fyra-fem dagar sedan jag skapade den också.. Vad faan gör du här egenteligen. Du hör hemma på lönarshtörm din lilla fjant. Och jag skall spärra den också. Hah. Väx till dig.
2 Guest(s)