October 29, 2001
Jag blev nyfiken på lunarstorm efter allt som jag läst om Undercovers försök att sälja sitt konto på lunarstorm. Så jag reg. mig på nämda plejs för att ta reda på om det stämde att det var så dåligt, lamt, töntigt osv.
Jag kastar in mig på deras chattsida för att pejla av läget där, det var kramar hit och dit och krya på dig NN och ses sen, bla bla bla. Andra saker som finns är #mitt krypin" där man kan skriva om sig själv och på så sätt vinna stora "framgångar". Givetvis finns det massa andra grejer också såsom diskusionsgrupper klotterplank navelludd m.m.
Sammanfattningsvis vill jag bara säga att det verkar vara fjortisvarning(det är inget fel på fjortisar) på lunarstorm plus att laddningstiderna för varje klick på någon länk fick en att önska att man gav fan i att leka undersökande snok.
Kjam.
August 14, 2001
February 11, 2001
May 16, 2001
Jag tror att problemet är att folk inte förstår vad lunarstorm är till för.
Det är till för att kolla omkring på olika flickors krypin, ladda ned deras bilder och sedan gå över till nästa flickas krypin.
Annars kan man ju också testa att gå på snyggast.com och sen när man hittat en fräsh brutta och hon har lunar, så går man in där och tar ned hennes bilder.
Det var en snabb genomgång hur man använder lunar.
Att man sen kan skicka gästboksinlägg och allting annat är en bisak, det är valfritt.
October 8, 2001
On 2002-03-19 09:02, liket wrote:
Det är till för att kolla omkring på olika flickors krypin, ladda ned deras bilder och sedan gå över till nästa flickas krypin.
Annars kan man ju också testa att gå på snyggast.com och sen när man hittat en fräsh brutta och hon har lunar, så går man in där och tar ned hennes bilder.
Att man sen kan skicka gästboksinlägg och allting annat är en bisak, det är valfritt.
Haha sanning :hehe:
July 18, 2001
On 2002-03-19 09:02, liket wrote:
Mycket riktigt om lunar, men det brukar vara snygast.just.nu och/eller snyggare.just.nu som tjejerna finns på..
April 1, 2001
När man har läst "Sanningen om lunarstorm" så fattar man vad det är egentligen. Och det är precis som man befarar...
Läs den!
http://devnull.hostname.nu/lun...../index.php
September 8, 2001
On 2002-03-19 01:25, Coore wrote:
lunarstorm äger ju.. finns ju en massa fräscha fjortisar där..:grin:
Å de där fräscha fjortisarna är bara så jeje wow wow... :hehe:
Hmm... Ska nog inte snacka för mycket skit om lunar när jag sitter i en datasal med 10 pers som alla sitter på lunar...
September 22, 2001
On 2002-03-19 18:32, Iceman wrote:
När man har läst "Sanningen om lunarstorm" så fattar man vad det är egentligen. Och det är precis som man befarar...
Läs den!
LOL^0/1 😀 😀 😀 😀
Vilken extremt skön kille som måste ha skrivit det där 😀
December 15, 2001
On 2002-03-19 18:32, Iceman wrote:
Läs den!
Hmm... Lite mycket text 😛
Får läsa när jag kommer till skolan(Tyska(data), 70min rast, Engelska(data)) och när jag kommer hem...
1 Guest(s)