March 10, 2002
FonzzziE wrote: [quote=Pemani][quote=FonzzziE]om du har hans konto nr så kan du väl spåra vems konto d e ?
hur spårar man det?
du får väl kolla me banken.. dra över till banken o berätta hur d lligger till . kan ju va en sak du kan testa
Har testat det, går inte. Även om mamma känner banktanten väldigt bra så gick det ändå inte.
November 22, 2001
Starscream wrote: det finns väl nåt som heter blocket garanti eller nåt...
Köparen sätter in pengarna till blocket AB och Säljaren skickar också dit och där de fått båda så skickas det till respektive.Edit:
[Image Can Not Be Found]
jo det var precis det jag beskrev i starten av tråden... synd jag bommade det...
March 21, 2003
Starscream wrote: det finns väl nåt som heter blocket garanti eller nåt...
Köparen sätter in pengarna till blocket AB och Säljaren skickar också dit och där de fått båda så skickas det till respektive.Edit:
[Image Can Not Be Found]
Det kanske man ska börja använda mkt säkrare så .... Nice !
December 15, 2002
Bogus^ wrote: en fråga till nån som vet eller en admin... om jag blir lurad här på forumet, kan jag få en användares ip då?
nu har jag inte blivit lurad men jag skulle iaf vilja vet om det gick...
Vi lämnar inte ut uppgifter hur som helst. Har du blivit lurad ska du göra en polisanmälan. Vill polisen ha NH:s loggar tar de kontakt med oss.
November 22, 2001
macrus wrote: Suck när ska folk börja lära sig ta uppgifter om personen så som.
Namn, Adress, Personnr osv.Det är ju det första jag ger ut när jag ska handla eller köpa av/till nån person.
och sånna uppgifter är inte lätta att fake:a då?
- vad heter du?
- eeeh.... ste.. erik ...
nej det enda rätta är nog blocket garantin.
fast nu har jag tur och det verkar inte som om jag blir blåst.... men det återstår väl att se...
June 23, 2002
Pemani wrote: [quote=macrus]Suck när ska folk börja lära sig ta uppgifter om personen så som.
Namn, Adress, Personnr osv.Det är ju det första jag ger ut när jag ska handla eller köpa av/till nån person.
- vad heter du?
fast nu har jag tur och det verkar inte som om jag blir blåst.... men det återstår väl att se...
Jaha, så därför ska man skita i att ta dem uppgifterna?
Jaja okej.
Man kan ju alltid kolla upp sakerna på lite kluriga sätt.
November 22, 2001
macrus wrote: [quote=Pemani][quote=macrus]Suck när ska folk börja lära sig ta uppgifter om personen så som.
- vad heter du?
Jaha, så därför ska man skita i att ta dem uppgifterna?
Jaja okej.
Man kan ju alltid kolla upp sakerna på lite kluriga sätt.
nej du har helt rätt i att man ska ta uppgifter.... dessvärre är dom ju alltför lätta att fake:a om personen i fråga nu är ute efter att lura en.
1 Guest(s)