December 3, 2003
Köpte för ett tag sedan en greja på tradera, jag betalade345, därav 160kr(!!) för att få expressfrakt. Men nu svarar inte personen längre på mail och nu har det visat sig att han har blivit avstängd från tradera. Men jag vill ju ha tillbaka mina pengar.., är det helt kört eller finns det nått jag kan göra?
February 1, 2002
fragone wrote: asså, han hade typ 230 bra omdömmen, bra tänker jag och bjuder, sen efter ett tag så rammlar dom dåliga omdömmena in och tillslut stänger tradera av honom....
Föresten, "blackmaila"? 😮
Jag gjorde samma på en, dock svarade han efter 2-3 dagar på mail efter jag hotat att polisanmäla honom att saken jag bjöd på tydligen "gått sönder".
Det är inte samma kille, för han fick också massa klagomål helt plötsligt och blev avstängd..
Bryter han på danska?
August 24, 2002
Med hjälp av Namn, adress, personnummer, telenummer mm mm kan du juh alltid göra livet RIKTIGT SURT för honom...
En tillfällig adress ändring på en vecka max till en upsatt låda,
Ta hand om posten och säg upp telefon, el, och gör en flytt anmälan mm.
Ändra belopp på hans räkningar till MINDRE belopp för att sen skicka tillbaka en del efter 1 vecka.
Tänk vad kul man kan ha i detta öppna land.
July 8, 2003
Biblo wrote: Med hjälp av Namn, adress, personnummer, telenummer mm mm kan du juh alltid göra livet RIKTIGT SURT för honom...
En tillfällig adress ändring på en vecka max till en upsatt låda,
Ta hand om posten och säg upp telefon, el, och gör en flytt anmälan mm.
Ändra belopp på hans räkningar till MINDRE belopp för att sen skicka tillbaka en del efter 1 vecka.Tänk vad kul man kan ha i detta öppna land.
Inte så pjåkigt... Om jag bara hade någon jag verkligen hatade så kunde jag ju testa... Men men, nu vet jag tills nästa gång. =)
2 Guest(s)