April 2, 2003
sPaZz wrote:
Jo förstår att det känns jobbigt men så är det här i livet. Försök att inte gå och gräva ner dig allt för mycket på grund av det här nu bara. Utan ta nya tag istället, det står säkert nångon annan och väntar på dig bakom hörnet 😉
Jo, man kan ju alltid hoppas.
Men om sanningen ska fram så gav jag upp ALLT för henne...
Finns nog inte så många kvar nu...
March 15, 2002
Stoffs wrote: [quote=sPaZz] Jo förstår att det känns jobbigt men så är det här i livet. Försök att inte gå och gräva ner dig allt för mycket på grund av det här nu bara. Utan ta nya tag istället, det står säkert nångon annan och väntar på dig bakom hörnet 😉
Jo, man kan ju alltid hoppas.
Men om sanningen ska fram så gav jag upp ALLT för henne...
Finns nog inte så många kvar nu...
Been there, done that. Det löser sig =)
March 10, 2002
Steel wrote: Förfest -> bowling -> efterfest -> nattklubb -> kebabställe -> träffa två snygga och trevliga tjejer som har en bra stund kvar till tåget hem ska gå -> bjuder hem tjejerna så de ska slippa sitta på kebabstället å vänta tills tåget går -> framme vid nu, tjejerna har gått till tåget och jag ska gå å lägga mig. Gonatt. 😀
Bör kanske påpekas att jag inte var ensam med tjejerna, var jag och två klasskompisar som träffa på dem och sedan höll dem sällskap. 🙄
Var du ute i Helsingborg? Vart i.s.f.?
Ursäkta gårdagens dålga stavning. :bgrin:
July 27, 2002
Dehman wrote: [quote=Steel]Förfest -> bowling -> efterfest -> nattklubb -> kebabställe -> träffa två snygga och trevliga tjejer som har en bra stund kvar till tåget hem ska gå -> bjuder hem tjejerna så de ska slippa sitta på kebabstället å vänta tills tåget går -> framme vid nu, tjejerna har gått till tåget och jag ska gå å lägga mig. Gonatt. 😀
Bör kanske påpekas att jag inte var ensam med tjejerna, var jag och två klasskompisar som träffa på dem och sedan höll dem sällskap. 🙄
Och dagens.
April 2, 2003
Gueno wrote: [quote=Stoffs]*Lång text om förmodligen otrogen flickvän*
Snacka surt. :arg:
*Nynnar på Just D - Hubbabubba.*
"..å det är subbor som hon som gör snubbar till homo.."
Nog är det surt, hon var dessutom här och hämtade sina saker.
Men då kunde hon inte förklara sig...
Å med "backup" av 2 st kompisar... det var så man nästan skrattade trots allt elände! Vad trodde hon att jag skulle göra? slå henne.. damnit... dum brud...
January 28, 2003
Stoffs wrote: A, jo, det hoppas jag med... Och jag hoppas verkligen att det går snabbt!
1 år och 3 månader är ju trots allt en tid tillsammans... man hinner uppleva så mkt... Det är så tråkigt att allt är slut nu bara...
feel sorry for you man 🙁
men tänk på några saker...
1. Det finns inte en hel spann med tjejer, det finns en hel värld!!
2. Mister du en så står det 10 åter
3. Det är kanske första gången, men inte fan är det sista
och till sist:
4. MAN SKA INTE DÖ NYFIKEN
btw; jävla korkad tjej, glöm henne och tänk på sakerna jag sa ;)[/b]
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=hallon][quote=Dehman] Ursäkta gårdagens dålga stavning. :bgrin:
Jag vet inte det Dehman! :eye:
En sån dålig stavning kan man inte bara låta gå
förbi omärkt! 😀
Men med tanke på att ni vet att jag kan stava så får ni förlåta mig. 😉
Ja för du stavade "Dåliga" så bra idag också.. 😛
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=hallon][quote=Dehman] Ursäkta gårdagens dålga stavning. :bgrin:
Jag vet inte det Dehman! :eye:
En sån dålig stavning kan man inte bara låta gå
förbi omärkt! 😀
Men med tanke på att ni vet att jag kan stava så får ni förlåta mig. 😉
Ja för du stavade "Dåliga" så bra idag också.. 😛
Men jag hade inte vaknat ordentligt då. 😉
January 23, 2002
Dehman wrote: [quote=Steel]Förfest -> bowling -> efterfest -> nattklubb -> kebabställe -> träffa två snygga och trevliga tjejer som har en bra stund kvar till tåget hem ska gå -> bjuder hem tjejerna så de ska slippa sitta på kebabstället å vänta tills tåget går -> framme vid nu, tjejerna har gått till tåget och jag ska gå å lägga mig. Gonatt. 😀
Bowlingen var ju vid Olympia.
Sen var vi på Mink och efter det Cantina. Kebabstället kommer jag inte ihåg vad det hette, men det var inte det som ligger nere vid Burger King, nåt mindre ställe lite avsides.
August 20, 2001
macrus wrote: Äsh bah satt hemma mådde inget vidare o hade lust att vara hemma igår, så jag hade det trots allt skönt ändå. 🙂
Får väl la se vad som händer idag. 😉
Aja, du fick en trevlig pratstund med mig...
Innan jag drog ut på stan... Inte för att jag var ute speciellt länge men jag pallade inte 😉
June 23, 2002
DiDi wrote: [quote=macrus]Äsh bah satt hemma mådde inget vidare o hade lust att vara hemma igår, så jag hade det trots allt skönt ändå. 🙂
Får väl la se vad som händer idag. 😉
Aja, du fick en trevlig pratstund med mig...
Innan jag drog ut på stan... Inte för att jag var ute speciellt länge men jag pallade inte 😉
Ja, god bless me!!!!!!!
Och idag fick jag också det...
October 26, 2003
Stoffs wrote: Min har vart katastrofal!
Har suttit och väntat på min flickvän som har vart på en fest som jag inte fick följa med på. Först skulle vi träffas kl 22.. hon dyker upp kl 00:15 typ.. efter att jag har ringt henne 2 ggr och frågat om hon kommer snart!
Sen skulle hon komma hem till mig och sova kl 2.30..
Gissa vad?! Hon dök inte upp då heller... så efter 1 och ½ timmes väntan i sängen gav jag upp och ringde dit festen var för att kolla så inget hänt.. då ville hon knappt prata med mig! Gissa om hon vart otrogen igen eller vad!
Fifan... mår skit just nu! Kan inte äns sova! Hennes saker har iaf flugit ut ur mitt rum!
Och henne har man en fjällenresa planerad med strax efter julafton.
hmpf...
fy fan vad dålig stil.. om hon håller på så där så finns de nån som förtjänar dig mycke bättre.. 🙂
1 Guest(s)