January 17, 2002
Bestämmde mig för att jävlas lite med min idol och addade honom på MSN.
Session Start (MSN - Simon:<-:[->Inga-Märta Nilsson Frideborg<-:[->): Fri Jul 30 01:18:33 2004
*** [email]extasy006@hotmail.com[/email] (<-:[->Inga-Märta Nilsson Frideborg<-:[->) has joined the conversation.
Simon: Jaha sötnos, vad ville du?
Inga-Märta Nilsson Frideborg: väm är du?
Simon: CoLiC
Inga-Märta Nilsson Frideborg: det jag skrev i tråddarna
Simon: Precis
Simon: Vad var det du ville ha sagt?
Inga-Märta Nilsson Frideborg: ursäkta men jag är inte så snab på tanjentbordet
Simon: Mycket möjligt, men jag vill inte veta det, jag vill veta vad du pysslade med i forumen.
Simon: Och varför
Inga-Märta Nilsson Frideborg: inget
Inga-Märta Nilsson Frideborg: 🙂
Simon: Bättre kan du
Inga-Märta Nilsson Frideborg: okej då
Inga-Märta Nilsson Frideborg: sry 🙁
Simon: Du vet, jag kan anmäla dig för förtal om jag har lust, vilket jag börjar känna att jag har
Inga-Märta Nilsson Frideborg: nej men det vill jag inte
Inga-Märta Nilsson Frideborg: ber om förlåtelse
Inga-Märta Nilsson Frideborg: min kompis hade bråkat med dig på nån fotboll lr vad det va
Inga-Märta Nilsson Frideborg: grekland
Inga-Märta Nilsson Frideborg: ja vet inget
Simon: Kan du då berätta för mig varför du gjorde hans jobb? Är lilla Extatic för feg för att förolämpa mig man mot man?
Inga-Märta Nilsson Frideborg: möjligt
Inga-Märta Nilsson Frideborg: 🙁
Simon: Du bor i skara va?
Inga-Märta Nilsson Frideborg: nej
Inga-Märta Nilsson Frideborg: kompis över internet lr va man ska säga
Inga-Märta Nilsson Frideborg: inte riktig kompis
Inga-Märta Nilsson Frideborg: måste sova nu, men vi kan prata mer imorn om du vill
Simon: Jasså, han är inte din riktiga kompis, så varför skrev du det du skrev i forumen
Inga-Märta Nilsson Frideborg: han bad mig
Simon: Jasså det säger du....
Inga-Märta Nilsson Frideborg: fråga honom på nh ?
Simon: Du vet, du står direkt ansvarig för vad du skrev på forumen, det vore den enklaste saken i världen att få dig åtalad och fälld för förtal
Inga-Märta Nilsson Frideborg: mjo 🙁
Simon: Jag sitter här och överväger om jag orkar anmäla dig eller inte, kan vara kul att ge dig en prick i registret som en liten påminnelse att man inte gör andras skitgöra
Inga-Märta Nilsson Frideborg: men du kan va snäll tycker jag
Inga-Märta Nilsson Frideborg: har inte lätt
Inga-Märta Nilsson Frideborg: 🙁
Simon: Jag är inte en snäll person, det ska du veta
Inga-Märta Nilsson Frideborg: ok
Inga-Märta Nilsson Frideborg: ja ber om förlåtelse
Inga-Märta Nilsson Frideborg: du kan göra ett undantag snälla
Simon: Nej, detta blir nog en anmälning, jag har inte tänkt visa att man skriver sådant om mig på offentliga forum obestraffat.
Simon: Tack och hej, vi ses antagligen senare
Session Close (<-:[->Inga-Märta Nilsson Frideborg<-:[->): Fri Jul 30 01:35:01 2004
*User Blocked*
Jag har självklart inte tänkt anmäla honom, det vore slöseri med tid.
Extatic, nästa gång du vill mig något så säg det till mig själv, skicka inte din 12åriga slav till att göra det. Sen håller du klaffen om att jag inte tänkt anmäla honom, låt honom svettas ett tag.
Minnesvärt :bgrin:
January 17, 2002
Extatic wrote: sa det mest på skoj, trodde aldrig han skulle göra det hade det varit ett allvarligt problem jag satt och tänkte på hade jag tagit det med dig själv
Jag är inte arg på dig 😉 Men säg inget till honom, låt honom tro att han kanske ska infinna sig i rätten senare 🙂
September 12, 2001
Extatic wrote: sa det mest på skoj, trodde aldrig han skulle göra det hade det varit ett allvarligt problem jag satt och tänkte på hade jag tagit det med dig själv
EDIT: ska inte säga att du inte tänkt anmäla honom, han är lite knepig av sig så tycker han kan ta det
Jättemoget eller INTE!
Det där var ju rent löjligt...eftersom du ligger bakom detta ska jag fundera ut något lämpligt som kan passa ditt agerande.
December 15, 2002
skiroy wrote: [quote=Extatic]sa det mest på skoj, trodde aldrig han skulle göra det hade det varit ett allvarligt problem jag satt och tänkte på hade jag tagit det med dig själv
EDIT: ska inte säga att du inte tänkt anmäla honom, han är lite knepig av sig så tycker han kan ta det
Jättemoget eller INTE!
Det där var ju rent löjligt...eftersom du ligger bakom detta ska jag fundera ut något lämpligt som kan passa ditt agerande.
varför? jag sa ju inte ens att han skulle posta något, det var ju hans eget beslut
3 Guest(s)