September 12, 2001
Till min ytterligt stora bestörtning så har jag enligt en säker hemlig tillförlitlig källa kommit över en sådan ytterst kompromenterande info att vissa NH-crew inte orkar att sova på golvet som vissa andra..
Nejdå..för dessa lyxlirare duger blott o enbart så kallade sköna sängar på hotell..bhaaaa säger jag bara.
Vilka jag talar om känner jag mig nästan förhindrad att viska namnen på så därför namnger jag dessa så kallade "bekväma" lyxlirare rakt ut..
Jo dessa rackare är nämligen Zennan och Nostra!!! säg nu vad ni tycker om ett sådant oskick..ska detta få fortgå..nejdå
June 17, 2001
Jag hade inte tagit in på hotell (dyrt).
Jag hade tagit in på ett "One night stand" (billigt) :hehe:
Det måste ju finnas gott om babes i Jönköping/Husquarna!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-11-30 04:42, [NH] WIGGER wrote:
Jag hade inte tagit in på hotell (dyrt).Jag hade tagit in på ett "One night stand" (billigt) :hehe:
Tja..om jag känner Wigger rätt så var det lika bra att han är hemma o är "sjuk" just nu..han väntar nog bara på att en kappa ska ligga på golvet
June 17, 2001
Nu undrar ni säkert vad han menar med kappan på golvet. Ja, det är bara för att han vill göra er uppmärksamma på att det pågår ett jätte LAN i Jönköping.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 14, 2001
On 2001-11-30 04:42, [NH] WIGGER wrote:
Jag hade inte tagit in på hotell (dyrt).Jag hade tagit in på ett "One night stand" (billigt) :hehe:
Ja me 😉
Hade försökt ragga upp ngn ful brud på irc i kanalen #jönköping eller ngt liknade innan bara och vipps så har man sovplats 😉
2 Guest(s)