March 20, 2001
On 2001-11-30 16:16, [NH].-.jocke-s.-. wrote:
ja det finns jhu lanare & sen finns det rikiga lanare som sover på Golvet.-.- he he ja vissa ska skämma bort sig-.- Trodde dom skulle sitta i Fåtöljer med jhu,..,. 😛 😛 😛 JA JA No comments om dessa latmaskar-,, 😀
håller med men sen så kan man ju skijla på riktiga lanare och riktiga lanare... är man en riktiglanare så sover man under dator som vissa andra gör.. : )
October 14, 2001
Va fan man måste ju sova. Är man utvilad på dagarna och halva nätterna så blir ju lanet så mycket roligare. Sen känner man sig fräshare då också.
Det är just av den anledningen jag inte åker på DH. Man skulle inte få nå sömn!
Men nästa år funderar vi på att dra dit me husvagn eller husbil så man kan sova.
Det är bara att ta med sig burken till bilen. Skärmen låser man fasst med traktor kedjor...
Man måste sova! BASTA!
October 20, 2001
On 2001-11-30 23:57, Defcon wrote:
Va fan man måste ju sova. Är man utvilad på dagarna och halva nätterna så blir ju lanet så mycket roligare. Sen känner man sig fräshare då också.
Det är just av den anledningen jag inte åker på DH. Man skulle inte få nå sömn!
Men nästa år funderar vi på att dra dit me husvagn eller husbil så man kan sova.
Det är bara att ta med sig burken till bilen. Skärmen låser man fasst med traktor kedjor...
Man måste sova! BASTA!
Japp, så kan man göra!!
June 17, 2001
Jag känner mig som Punkbuster just nu
Kolla detta
@ Hotelet och sover
Mobil 0704-1969**
Gissa vem det är!
Jocke-s du får inte vara med i tävlingen :hehe:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-12-01 17:10, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
On 2001-12-01 02:49, kode wrote:
vafasen, hotell kostar ju 500 per natt för enkelrum. jag vet. jag frågade efter vägen till badet där.
nej nu ska jag sova på min sköna (lånade) luftmadrass500??
snarare 80/man och natt 😀
Det spelar väl ingen roll..ni är ändå ena rackarns "lyxlirare" försök inte nu 😀
December 19, 2000
Själv försökte man uttnyttja tiden så mycket som möjligt på DH, genom att inte slösa bort tiden med att sova, har snart varit uppe i 73 h, o det MÄRKS! huvudet hänger inte alls med! får ibland tänka efter3-4 ggr på vad det var man nu skulle göra, så effektiviteten sänks drastiskt! men nu är jag hemma och ska nog strax besöka sängen eller man ska försöka bräcka 100 h gränsen.....
June 17, 2001
On 2001-12-02 02:43, Magellan wrote:
Själv försökte man uttnyttja tiden så mycket som möjligt på DH, genom att inte slösa bort tiden med att sova, har snart varit uppe i 73 h, o det MÄRKS! huvudet hänger inte alls med! får ibland tänka efter3-4 ggr på vad det var man nu skulle göra, så effektiviteten sänks drastiskt! men nu är jag hemma och ska nog strax besöka sängen eller man ska försöka bräcka 100 h gränsen.....
hahaha cooool Magellan.
Som jag har sagt tidigare, det ska vara en 0431:are till underverk
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)